'Geholpen' via chat met medewerker?

  • 24 April 2017
  • 17 reacties
  • 1111 Bekeken

Daarnet probeerde ik een chat te starten met een medewerker om een extra optie bij mijn abonnement te bespreken. Initieel was ik 6e in rij. Na 11 minuten wachten werd ik eerste in de rij en werd de chat gewoonweg beëindigd... . Vervolgens dan maar proberen bellen, telkens waren er geen medewerkers beschikbaar.
Nogmaals geprobeerd via chat dan maar, eerst zevende in de rij, vervolgens werd ik na 10 minuten opnieuw eerste, waar ik eerste bleef voor 10 minuten en vervolgens werd de chat weer beëindigd. Fraaie dienstverlening zou ik zeggen, uiteindelijk heb ik hier een uur van mijn tijd in gestoken en heb ik zelfs niemand te pakken gekregen om dan nog een extra optie bij mijn abonnement te bespreken.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Je kan nog tot 18u30 bellen naar 0800 22 800. Daar staan ze voor je klaar.
Hey Kristof,

Hier hebben proximus medewerkers al uitgelegd dat nog niet alle PXM medewerkers opgeleid zijn om te werken met de chat module, dus zal dit hoogst waarschijnlijk de reden zijn, en komt er nog eens bij dat het na een weekend wel nog extra druk zal zijn..
Langs de andere kant heb ik deze chat zelf nu al 3 maal gebruikt en heb niet echt lang moeten wachten.
Verder nog ter info:

Dit is wat op hun contact pagina staat

Reputatie 7
Badge +3
Dag kristof w,

Alvast mijn excuses voor het ongemak. Welke optie wens je juist te activeren?

Groetjes,

Antonella
Zelfde verhaal hier. Gisteren 20min aan het 'lijntje' gehouden om dan het 'gesprek' te beëindigen. Vandaag opnieuw 15 min verloren en een afgebroken 'gesprek'. Triest, zo'n dienstverlening.
Normaal gebruik ik de telefoon 0800 22 800 maar via chat ben ik toch al enkele keren heel goed verder geholpen geweest, hangt ook veel af met wie je juist contact hebt maar dat geldt niet alleen voor proximus natuurlijk !
Reputatie 5
Badge +3
Dag Ilse, spreekt voor zich dat zoiets niet zou mogen gebeuren, kan ik je alvast via deze weg van dienst zijn? Willen ons excuseren voor deze negatieve ervaring, graag je situatie en gegevens per privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Groetjes, Nicky
Ik heb al 8 keer een chat gestart en elke keer opnieuw wordt de chat afgebroken als het na lang wachten eindelijk aan mij is! Ook privé berichten naar het proximus team op het forum worden niet beantwoord!
Dan is dit toch niet bij iedereen het zelfde, ik heb nog nooit lang aan de telefoon moeten wachten tot er geantwoord werd en met de chat net het zelfde in korte tijd krijg ik antwoord op mijn vragen.
Wat antwoorden op privéberichten betreft daar kan het soms zijn dat je niet direct antwoord krijgt en enkele keren opnieuw en moet sturen.
Op proximus twitter wordt er ook wel snel gereageerd.
Het kan toch niet dat ik een twitter account moet aanmaken om support te krijgen bij een premium provider als Proximus...
Ik heb nog nooit zulk een slechte service ervaren, 10 jaar geleden was het bij Belgacom toch veel beter, toen kon ik bij een probleem een simpel formulier invullen en het probleem werd opgelost. Nu proberen ze het zeer moeilijk te maken om contact op te nemen en hopen ze dat de mensen het opgeven.
Je moet zeker geen twitter account aanmaken dat staat je volledig vrij, ze bieden zoals vele andere firma's en instellingen de mogelijkheid om ze ook via twitter en Facebook te kunnen aanspreken.
Gelukkig heb ik op dit gebied nog geen klagen, maar blijkbaar heeft niet iedereen de zelfde ervaring met Proximus đŸ€”
Ik probeer al sinds 8u30 iemand te spreken te krijgen via de chat en het is me nog niet gelukt...
Reputatie 7
Badge +3
Dag Habe,

Waarmee kan ik je verder helpen?

Groetjes,

Antonella
😉 .....
waarom blijf ik al 25 min. eerste in de wachtrij? en sluit de chat dan vanzelf af?
Beste Antonella,

Ik heb een klacht ivm een factuur, ik heb hiervoor ook al 7 dagen geleden een privé bericht gestuurd naar het Proximus Team op dit forum zonder reactie. Vandaag heb ik een tweede privé bericht gestuurd, ook nog zonder reactie.
Ik probeer al sinds 8u30 iemand te spreken te krijgen via de chat en het is me nog niet gelukt...
Hey Habe,
Gij staat op de zwarte lijst zeker bij Proximus, 😉
ik heb juist eens geprobeerd omdat ik toch met een vraag zat en binnen 3 minuten had ik een antwoord.
Natuurlijk is het wel zo dat er niet op elke pagina die je opent op de proximus site een chat venster opent en dan moet je soms eens een ander pagina openen waarop dit dan direct opent.

kan je dan niet beter de klacht via factuur via de contact pagina invullen met een contact formulier of heb je dat al gedaan. http://proximus.be/contact
Reputatie 7
Badge +3
pb gelezen en nu ook beantwoord 🙂 sorry voor vertraging. mvg, Tina

Reageer