gegevens e-services zijn verloren

  • 15 October 2010
  • 14 reacties
  • 4014 Bekeken

Ik heb al een aantal malen aangekaart dat mijn gegevens van de e-services zijn verloren gegaan; nog voor de nieuwe update die recent werd uitgevoerd. Tot op heden geen reactie mogen ontvangen (misschien met de lancering van het nieuwe forum ?)... helaas.

Concreet betekent dit dat ik eigenlijk niet veel van mijn producten kan configureren, wat uiteraard een beperking is.

Er is geen telefoonlijn geregistreerd (die ik wel gebruik en betaal), geen internetverbinding (die ik wel manueel heb toegevoegd, maar nu krijg ik geen toegang meer tot de zgn internetvoordelen), geen e-mail (manueel toegevoegd, ok) of persoonlijke webruimte (die ik eigenlijk wel gebruik, maar dus niet meer kan beheren).

Het zou leuk zijn als IEMAND me eens uitlegt waar die gegevens die er vroeger wel instonden naartoe zijn en hoe die er terug kunnen inkomen? Ik vind het niet leuk op regelmatige tijdstippen te moeten "bedelen" voor een internetvoordeeltje. Laat staan dat ik er nog maar aan denk facturatie electronisch te laten versturen...

Mvg

14 reacties

ik had een code voor e service maar da gaat niet wat moet ik dan doen kun je me helpen
Ik heb een gelijkaardig probleem vastgesteld. Mijn gegevens over de internetverbinding zijn in e-services niet meer beschikbaar. Onder mijn verbinding staat de volgende mededeling: Selecteer een internetverbinding. Er is momenteel geen enkel internetaccount gelinkt aan uw e-services-profiel. Bij toevoeging van mijn internet-account krijg ik als antwoord dat de internet verbinding reeds geregisteerd is.


[/b]
Dag allemaal,

Stuur mij jullie klantnummer, telefoonnummer of factuurnummer door.

Dan laat ik de gegevens nakijken.


Met vriendelijke groeten,

Eva
Hallo Eva

kan U mij helpen a.u.b.

Ik kan niet meer op eservices aanloggen, ook niet meer op het forum community (lukt maar 1 keer, inlog via ander email adres wel ok nu)

2 dagen geleden nog ingelogd en vastgesteld dat alle gegevens van eservices foutief ingevuld waren (fout email adres, geb datum, gsm nummer, etc)

Nieuw paswoord nog kunnen aanvragen via email, maar inloggen lukt niet meer, login geblokeerd, bestaat niet, etc

Ik ben weer van het kastje naar de muur gestuurd via jullie diensten, telefoon, telefoon, ....

is er een emailadres voor eservices hulp ?

klantnummer 608124635

mijn login is bk259972

tel 035424201

m.v.g. Jack



Hallo Eva

Waarom meld belgacom niet dat mijn eservices aanmelding nu met mijn belgacom emailadres dient te gebeuren in plaats van met bk****** ?

Na 2 dagen knoeien , telefoneren met belgacom (knopjes drukken en wachten, wachten, en dan krijg je iemand aan de lijn die zich klantonvriendelijk gedraagt omdat ik een link niet kan vinden op jullie site die er niet is, dan hoorn neergooit ....) moet ik er zelf achterkomen na lang zoeken en testen dat ik nu moet inloggen met mijn email adres.

Waarom worden vaste klanten zo in de kou gezet ?

Het word stillaan tijd dat belgacom zich wat klantvriendelijker opsteld .

een emailtje is toch snel verstuurd als men zulke aanpassingen doet

Eindelijk, mijn eservices werkt terug

m.v.g. jack
Reputatie 2
Badge +1
Beetje vreemd aangezien ik hier steeds mijn mailadres heb moeten ingeven, nooit mijn login. Emailadres kan zelfs een hotmail of een mailadres van een andere provider zijn.
Waarschijnlijk weer iets te maken omdat ik vroeger bij SKYNET was !

Ik snap dan ook niet dat die telefonisten dit dan niet weten dat er iets gewijzigd is.

Reputatie 2
Badge +1
Jack, ik ben sinds dag1 bij Skynet, al jaren lang... nog nooit een skynet logon moeten gebruiken voor de e-services, enkel het mailadres dat ik heb opgegeven voor registratie en dit is sinds dag 1 nog steeds hetzelfde.

Ik denk idd dus dat er ergens idd wat misloopt...
Jaja....ik ben ook van dag 1 bij skynet, mijn login is al die jaren ongewijzigd geweest !!, en nu plots anders ?

Elke keer ze een aanpassing doen zitten we dagen in de problemen, of de gegevens kloppen niet meer, etc

De eerste jaren was adsl bij skynet reeds een groot probleem !, grote problemen met verbindingen, emails ophalen, etc...

dan is je homepage verdwenen, dan is de link naar je homepage ineens anders

dan de grote skynet, belgacom overschakelingen, miserie, miserie, maanden aan de telefoon gehangen

dan de download limiet verhoging die niet in orde kwam voor skynet gebruikers

dan Belgacom TV, veel beloven totdat je het in huis hebt, bugs bugs bugs in de software van de decoders

en dan nu dit weer, login aangepast zonder de klant te verwittigen

Eservives die plots niet meer werkt

En dit is geen alleenstaand probleem, waarschijnlijk reklameren de mensen niet meer (zo ken ik er vele) omdat je dan dagen aan de telefoon zit van het kastje naar de muur gestuurd te worden en dan nog geen oplossing hebt voor je probleem.

Het komt allemaal wel een in orde als je maar lang genoeg wacht

m.v.g. Jack

Hallo Eva,

Hetzelfde probleem hier: kan éénmaal inloggen op e-services. De volgende keer is het login of het paswoord weer mis (en na 3 keren proberen is "locked").

Nieuw paswoord aanvragen en via e-mail krijgen. Weer inloggen en het gaat: Prachtig!

Tot de volgende keer!!!!

Wat is er nu toch eigenlijk mis hiermee?

mvg
Hallo,

Ik geraak niet meer ingelogd op e-services.

Ik gebruik mijn skynet emailadres en paswoord en de login procedure geeft geen foutmelding maar blijft op de homepage van e-services staan. geraakt er dus niet door?

Ik heb technische dienst gebeld, zij willen niet helpen omdat e-services niet onder hun bevoegdheid valt. NIeuwe login maken, zeggen ze mij, maar mijn login is gekend, want als ik een nieuwe maak op basis van klantennummer, geeft de site aan dat 'klant al bestaat'.

Hoe kan ik terug inloggen, aub ?

Timothy Theys
Mijn gegevens van e-services zijn ook verdwenen en kan ze onmogelijk terug vinden, dit is niet de

eerste keer. Ik heb al verschillende keren naar Belgacom geschreven maar ze geven zich niet de

moeite om te antwoorden, of er iets aan te doen.
Badge
beste

bel met uw vaste telefoonlijn naar 0800/22263 en u zal alle nodige e-services gegevens ontvangen.bezit u geen vaste telefoonlijn dan dient u te bellen naar 0800/22800 of naar een Belgacom-Center te gaan. De code zal u daarna binnen twee dagen per post ontvangen. Na aanmaak op e-services dient u uw verzoek te bevestigen anders is er maar eenmaal toegang en dient u zich steeds opnieuw aan te maken.

groeten-muisje
hallo allen,


Om maar te laten weten dat ik momenteel dagelijks de bovenstaande problemen heb.


Eservices werkt inderdaad niet meer, staat op mijn start pagina maar niets meer.


Ook ik moet mij steeds weer een nieuw paswoord aanmaken alvorens in eservices te kunnen.

Ik wissel momenteel dan ook 2 paswoorden met mekaar, kwestie van niet elke keer een nieuw paswoord uit mijn duim te moeten zuigen.


En er is wel meer dat op eservices niet werkt, wil een upload doen voor onbeperkt internet, voor 7.55 euro of zoiets, maar die link werkt niet, dan maar via bestelling probered, zoals een nieuwe klant, alles invoegen, en verzenden, en dan..... zal wel nooit toekomen zeker? Ik heb geen zin dan 11 euro meer te betalen voor een ander abonnement (+ 7 euro aanpassingskosten) omdat de link van promotie niet werkt.


Beste groeten,

Reageer