Beantwoord
geen wifi buitenshuis
Hallo, ik kan na vele uren lezen op de proximus website en van alles en nog wat uitgeprobeerd te hebben nog steeds niet op een wifi hotspot inloggen(met smartphone samsung S4, zowel manueel als automatisch niet) ondanks ik alles goed heb ingesteld en nagekeken. Enkel thuis maakt hij automatisch verbinding. Iemand een gedacht?
Beste antwoord door Max_022
k' Heb uiteindelijk dan maar de klantendienst gecontacteerd, en het probleem kwam er doordat proximus mijn wi-fi verbinding op de back-up hadden gezet en daardoor kon ik niet inloggen met mijn eigen wi-fi hotspot account. Ik heb de gegevens van die back-up account dan ingegeven en uitgeprobeerd buitenshuis en het werkte, ik blij dus.
Nu vraag ik me wel af of ik mijn wi-fi hotspot account voor Internet Comfort Overal op MyProximus mag wijzigen met deze back-up gegevens of gaat het dan weer in de soep draaien?
Bekijk origineelNu vraag ik me wel af of ik mijn wi-fi hotspot account voor Internet Comfort Overal op MyProximus mag wijzigen met deze back-up gegevens of gaat het dan weer in de soep draaien?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.