geen verbinding meer

  • 20 December 2011
  • 3 reacties
  • 2591 Bekeken

Beste,


Op vrijdag 16/12/2011 werd ons inkomend telefoonverkeer plots verbroken. Na een telefoontje naar de helpdesk kwam ik te weten dat er een ploeg speciaal uit nederland onderweg was om dit heuvel te verhelpen, of zo vertelde men mij toch. Het zou om een kabelbreuk gaan wegens werken.


Vandaag 20/12/2011, dus 4 dagen en vele telefoontjes naar de helpdesk later, hebben wij nog steeds geen inkomend telefoonverkeer. Blijkbaar hebben de Nederlanders de verkeerde weg genomen ?


Als KMO zijn wij, zeker in deze eindejaarsperiode, sterk afhankelijk van onze telefoonverbinding. Deze toestand kost mij veel geld en klanten. Hoe kan het dat een kabelbreuk zo lang duurt om te herstellen ? Wanneer zal dit nu uiteindelijk gemaakt zijn ?

3 reacties

wij zitten al van 5.12.11 zonder telefoon en tv , hebben al dagelijks gebeld om te vragen wanneer ze het euvel gaan verhelpen en krijgen steeds als antwoord dat ze de technieker gaan laten bellen voor een afspraak na 18 dagen hebben we nog steeds geen telefoon gehad van een technieker. Ben ook zelfstandige en kan onmogelijk werken zonder telefoon kost mij dagelijks enkele honderd €
Reputatie 7
Badge +3
Allen

Best rechtstreeks bellen met de dispatching van Belgacom 080022055 ( van maandag tot vrijdag bereikbaar)

Deze dienst regelt de interventie van de techniekers en vraag naar Linda .


mvg,

Patrick

Reputatie 2
Badge +1
Patrick,

ik denk niet dat het nodig is om hier telefoonnummers van diensten te gaan posten die normaal niet rechtstreeks voor klanten bereikbaar zijn.
Ook namen noemen is niet nodig.
Dat bezorgt die persoon in kwestie een hoop werk wat misschien overbodig is en wat als die persoon met verlof/ziek/afwezig/opleiding is?

IEDEREEN dient de normale weg te volgen bij problemen, dus: 0800 22 700, voor KMO's en zelfstandigen: 0800 22 500

Reageer