Beantwoord

Geen tv gids

  • 16 May 2016
  • 6 reacties
  • 261 Bekeken

Reeds enkele dagen heb ik geen tv gids meer. Ook via info kan ik geen programma's meer programmeren. Ik heb reeds de decoder,evenals de modem, ontkoppelt en terug aangesloten . Niets helpt. Heeft iemand een oplossing?
icon

Beste antwoord door RobrechtB 17 May 2016, 17:22

Bekijk origineel

6 reacties

probeer dan eens als volgt:
decoder spanningsloos zetten en dan ook de modem, die je na 10 seconden terug onder spanning zet en wacht tot het dsl ledje stopt van knipperen en continu blijft branden.
Dan zet je ook de decoder terug onder spanning en als dit niet helpt , dan best de technische helpdesk popbellen op het nummer 0800 22 800 (7/7 tot 22u) maar aangezien het vandaag feestdag is zal je waarschijnlijk niemand aan de lijn krijgen.
Ik heb je raad opgevolgd, maar spijtig zonder resultaat. 'k Zal morgen de technische helpdesk bellen. Toch bedankt voor het snelle antwoord.
TIP:
Je zou ondertussen in afwachting wel kunnen programma's programmeren via de "Proximus TV" app (ios, android en voor windows 8+8.1+10) op één of ander toestel
Programmeren via "Proximus TV" app kende ik niet, maar is wel gelukt, waarvoor dank.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Dries,

Heb je nog altijd problemen met Proximus tv ? Zoja kan je ons een PM sturen met je lijnnummer?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team
Raar maar waar, de tv gids die sedert vrijdag was uitgevallen,was er deze morgen terug en de flikkeringen die ik ook sinds vrijdag af en toe in het beeld had, zijn ook verdwenen. Alles is nu oké. Bedankt, Robrecht, voor de aangeboden hulp.
Mvg.
Dries

Reageer