Geen toegang tot tvoveral

  • 28 June 2012
  • 6 reacties
  • 331 Bekeken

Vandaag kreeg ik mijn factuur met daarbij info over tvoveral. Na inloggen krijg ik niets aan de praat van tvoveral. Nochthans is het deze avond voetbal en zou graag de match zien op mijn werk buitenshuis. Een oplossing ?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Met wat wil je kijken. Met PC/laptop, smartphone of tablet? Op smartphone en tablet de TV-Overal evtl. eens verwijderen en terug installeren.
marnix mss niet direct een oplossing maar op ricy's blog vind je wat info , surf naar : http://bgctv.skynetblogs.be/#bgclanceerttvoveral


weet niet of het hier van toepassing is, maar de VRT & VMMa zenders werken nog maar enkel met een belgacom verbinding (vast internet, 3G of Fon)

als je deze zenders bv met een telenet verbinding zou willen bekijken krijg je op de pc versie een foutmelding, als je op smartphone of tablet probeert start het beeld gewoon niet

mvg
Wanneer ik mij wil inloggen met mijn gebruikersnaam en paswoord van mijn e services voor tv overal verschijnt dit:


Uw huidig profiel geeft u geen toegang tot alle opties van TV overal. Met deze toegangsgegevens kunt u evenwel andere toepassingen van onze Skynet website bezoeken

Wilt u alle opties/voordelen van uw Belgacom e-Services raadplegen?

Log dan opnieuw in met uw Belgacom-login en -paswoord voor een overzicht van uw abonnementen en alle diensten waar u voordien al gebruik van maakte.

Hebt u nog geen Belgacom-login? Log dan nu eerst uit en schrijf u daarna hier in.


Nochthans heb ik internet maxi en belgacom tv..

Wat doe ik verkeerd???
ben je nieuwe klant misschien? misschien is uw tv nog niet administratief verwerkt?

anders best eens eva contacteren via privé bericht

Eva van Belgacom











Een vraag? Een probleem? Eva is er om u te helpen!

  • http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow

mvg
Nee ben reeds enkele jaren klant, heb een prive bericht gestuurd naar Eva. Mijn tv is inderdaad blijkbaar nog niet administratief verwerkt na zoveel jaren???

Reageer