Ik ben duidelijk niet de enige maar voor de zoveelste keer kan ik mij door problemen met de server niet verbinden tot het overzicht van mijn verbruik.
Op zich niet zo'n groot probleem aangezien de maandelijkse betaling niet wijzigd.
Het is echter wel zo dat ik 'onbeperkt' internet heb & dus handmatig mijn gratis extra volume moet bijbestellen zodat ik optimaal van de surfsnelheid kan blijven genieten.
Dit is dus niet mogelijk , wat wilt zeggen dat door een probleem die niet bij mij ligt mijn huisgenoten & ikzelf ons (school)werk en andere mindere belangrijke doeleinden die via internet gebeuren niet kunnen verwezenlijken.
Is er aub een oplossing of een andere manier om ervoor te zorgen dat de Internet Pack die ik maandelijks betaal ook zijn inhoudelijke diensten vervuld?
Dit is nogal dringend, meerdere malen contact opgenomen maar zonder resultaat.
Hopelijk via deze weg wel
Groetjes
Bladzijde 1 / 1
best eens een privebericht sturen met klantnummer.
Gaat het over app of over web?
Gaat het over app of over web?
Heb je deze FAQ al gelezen:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_mypx_usage/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/klantenzone/myproximus/myproximus-applicatie/verbruik-in-de-myproximus-app-niet-correct.html
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_mypx_usage/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/klantenzone/myproximus/myproximus-applicatie/verbruik-in-de-myproximus-app-niet-correct.html
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.