Geen toegang tot Hello Proximus

  • 29 April 2011
  • 5 reacties
  • 1852 Bekeken

Goedemorgen,

sedert enige tijd krijg ik mijn dataverbruik via Hello Proximus niet meer te zien. Krijg telkens de melding 'no traffic info available, please try again later...' . Vroeger wertde dit wel.

Meen te herinneren dat dit is gestopt met werken sinds ik mijn tariefplan veranderd heb naar Internet on GSM Pro (2GB). Moet ik langs mijn kant nog iets veranderen? Ben wel al jaaaaren ingeschreven op e-services...

Thanks!

5 reacties

Hallo Eva,

Heb nog een paar zaken getest, blijkbaar is Hello Proximus niet compatibel met Gingerbread.... op Froyo werkt het wel.

Kan je eens navragen aub?
Beste,

Ik vraag dit even na en hou u op de hoogte.

Vriendelijke groeten,
Eva
Beste,

Normaal is er voor Gingerbread geen probleem met Hello Proximus. Welk toestel gebruikt u precies?
Kunt u uw Proximus klantennummer en/of gsm-nummer bezorgen via privébericht? Dan kunnen we dit verder onderzoeken.

Vriendelijke groeten,
Eva
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem.

Sinds enkele dagen kan ik via mijn Iphone4 de applicatie van Hello Proximus niet meer openkrijgen.

Telkens krijg ik als melding: "We konden geen verbinding maken met de Proximus-servers.Controleer uw internetverbinding of probeer later opnieuw"

Deze morgen heb ik de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd met hetzelfde resultaat als gevolg.

Kan iemand me zeggen wat te doen?

Bedankt!
Zelfde probleem hier, ik gebruik een galaxy SII, waar het voorheen overigens wel op werkte... nu al meerdere dagen niet.

Reageer