Ik vind deze manier van werken totaal ongepast. Toen ik voor de zoveelste keer in een maand belde om te melden dat onze vaste lijn en ons internet plat lag, maakte uw medewerker een afspraak. Even later kregen wij een sms dat de panne te wijten was aan infrastructuurwerken en dat onze afspraak dus werd geannuleerd. Mijn vraag naar een tijdelijke oplossing ivm internet werd niet geantwoord. onze doorschakeling van de telefoon naar gsm gebeurde blijkbaar ook niet want verschillende mensen bellen ons op de gsm op met de melding dat onze telefoon openligt want ze krijgen een bezettoon. Wanneer worden wij geholpen? uw doorschakelsysteem via de telefoon brengt ons niet de juiste oplossing. Wij hebben een bizz pack en zouden onmiddellijk geholpen worden bij problemen! Wat is voor u onmiddellijk? Graag onmiddellijk internet voorzien zodat wij terug kunnen werken en doorschakeling naar gsm in orde brengen!!!!
Beste antwoord door KimB
Bekijk origineel