geen tariefplan op App MyProximus in Windows Phone

  • 1 January 2015
  • 11 reacties
  • 244 Bekeken

Reputatie 1
  • Practitioner
  • 33 reacties
Sinds vorige maand ben ik overgestapt van MTV15 naar Smart+15. Alles is vlot verlopen maar de APP MyProximus geeft alleen maar het verbruik aan maar niet het tariefplan waardoor ik geen opties kan activeren of deactiveren op mijn Windows Phone. Via My Proximus op de PC wel. Is hier een oplossing voor?? Ik heb de app. al eens verwijdert en opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft bestaan. Graag raad.


Wacu.

11 reacties

best eens een privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
Beste, het kan tot 31 dagen duren voordat de wijziging zichtbaar wordt in uw MyProximus app.

Onze excuses voor uw ongemak.

Met vriendelijke groeten,
JG.
Reputatie 1
De uitleg van Onze Medewerkers is niet toereikend. Ik heb dit tariefplan al sinds half November???????


Wacu
Je uitleg en vraag opnieuw via PB versturen of wachten tot ze toevallig je post opmerken ;-)
Reputatie 6
Badge +2
Trouwens waarom moet dat een maand duren vooraleer die wijziging zichtbaar wordt? Dat versta ik niet zo goed, als men wil kan dat hooguit binnen 24 uren die wijziging doorvoeren dat is gewoon een kwestie van onwil.
Er zijn al zoveel dingen dat we niet begrijpen van Proximus , mss begrijpen ze het zelf niet meer lach
Reputatie 7
Badge +6
Sorry, maar die MyProximus app voor Windows phone werkt zowiezo niet zoals het moet: ik heb hem er zelfs afgegooid, omdat ik er mij meer aan erger dan wat anders en ik ben zeker niet de enige (zie de beoordelingen).TV overal app werkt dan weer prima.
Beste,
De 30 dagen heeft te maken met de verandering van het tariefplan.
Als een verandering tijdens de lopende factuur plaatsvindt, dan is er info
over 2 verschillende tariefplannen. Dit kan tijdelijk foute informatie
doorgeven in de App.
De informatie zou terug correct moeten zijn bij aanvang van de nieuwe
factuur. (dit is binnen de 30dagen)
Mvg Samantha
Beste,
Kunt u uw gsm-nummer of klantennummer via PM doorsturen a.u.b.?
Dan kijken we dit even voor u na.
Mvg Samantha
Reputatie 1
Hallo,


In verband met deze app kan ik jullie mededelen dat ze zoeken naar een oplossing maar dit kan even duren. Er zijn hierover al verschillende klachten over binnengekomen, niet alleen met windows Phone maar ook met andere besturingen.


Hoe meer klachten hoe vlugger ze dit zullen oplossen!!!!! Mijn oproep dus klachten melden zo veel mogelijklach


MVG,


Wacu
Er zijn er al veel meer binnen gekomen dan je denkt, langs alle wegen, sociale media, forums, telefoontjes aan de helpdesk en ga zo maar verder, maar zoals je weet komt het altijd op het zelfde neer geduld en nog eens geduld tot er een oplossing komt van Proximus !

Reageer