"geen signaal..." uren lang.

  • 7 October 2012
  • 3 reacties
  • 1384 Bekeken


In de nacht van zaterdag 6 op zondag 7 oktober 2012 reeds ruim 3 uren de 'geen signaal...' melding op TV.


Resetten van modem en decoder helpt niet. Internet en telefonie blijft gelukkig wél werken.


Vroeger zag ik dat bericht nooit, na een update zag ik het sporadisch eens, maar nu dus continu. Werken aan de installaties? Misschien, maar daar heb ik toch geen verwittiging voor gehad per e-mail. En ja, er kijken mensen s'nachts - waarom zijn er anders nachtuitzendingen?


Voor meer informatie, druk op de 'help' knop of surf naar 'http://www.belgacom.be/support', vermeldt het scherm nog ...


De help knop geeft geen uitsluitsel over het 'geen signaal...' probleem ...


De website leidt je niet tot de support sectie, maar naar een algemene pagina ...


En de technische dienst is niet beschikbaar 's nachts. Dan maar deze commentaar schrijven ipv TV kijken ...


Zijn er nog mensen die dergelijk langdurig uitvallen van (enkel) TV voorgehad hebben, en hoe werd het opgelost?


Mvg, Walter

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Wat bedoel je met 'resetten'? gewoon even zonder stroom zetten? of een echte Factory Reset'? want dat is niet hetzelfde. Een FacR verwijdert alle software (interface) van je decoder en laadt dan alles nieuw in. Dit is aangewezen als er fouten ingeslopen zijn.

Reputatie 7
Badge +1


ja, dat is 'Murphy's law' altijd gegarandeerd met een weekend...en bij een omwisseling ben je sowieso je PVR-opnames kwijt...maar de rest is dan allicht opgelost. Kan je je niet tijdelijk redden met TVOveral ? dat is voorlopig nog altijd gratis beschikbaar op PC/tablet.



@Elsa, TV overal is mss wel gratis voor mensen die nu een Maxi pack afsluiten, maar niet voor de mensen die het al hebben. Als ik verder wil kijken kost me dat bijna 5 euro/mnd.



je bedoelt waarschijnlijk dat je nog met een Maxi pack van voor 16/4 zit ?


mvg

Reageer