"geen signaal..." uren lang.
In de nacht van zaterdag 6 op zondag 7 oktober 2012 reeds ruim 3 uren de 'geen signaal...' melding op TV.
Resetten van modem en decoder helpt niet. Internet en telefonie blijft gelukkig wél werken.
Vroeger zag ik dat bericht nooit, na een update zag ik het sporadisch eens, maar nu dus continu. Werken aan de installaties? Misschien, maar daar heb ik toch geen verwittiging voor gehad per e-mail. En ja, er kijken mensen s'nachts - waarom zijn er anders nachtuitzendingen?
Voor meer informatie, druk op de 'help' knop of surf naar 'http://www.belgacom.be/support', vermeldt het scherm nog ...
De help knop geeft geen uitsluitsel over het 'geen signaal...' probleem ...
De website leidt je niet tot de support sectie, maar naar een algemene pagina ...
En de technische dienst is niet beschikbaar 's nachts. Dan maar deze commentaar schrijven ipv TV kijken ...
Zijn er nog mensen die dergelijk langdurig uitvallen van (enkel) TV voorgehad hebben, en hoe werd het opgelost?
Mvg, Walter
@Elsa, TV overal is mss wel gratis voor mensen die nu een Maxi pack afsluiten, maar niet voor de mensen die het al hebben. Als ik verder wil kijken kost me dat bijna 5 euro/mnd.
je bedoelt waarschijnlijk dat je nog met een Maxi pack van voor 16/4 zit ?
mvg
ja, dat is 'Murphy's law' altijd gegarandeerd met een weekend...en bij een omwisseling ben je sowieso je PVR-opnames kwijt...maar de rest is dan allicht opgelost. Kan je je niet tijdelijk redden met TVOveral ? dat is voorlopig nog altijd gratis beschikbaar op PC/tablet.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.