geen signaal

  • 2 January 2015
  • 4 reacties
  • 306 Bekeken

  • Practitioner
  • 26 reacties
Sinds december heb ik problemen met Proximus tv en internet. Op geregelde tijdstippen krijg ik op de TV ' geen signaal' en internet valt dan ook weg. Vandaag is technieker geweest maar de problemen blijven. Ik weet het niet meer. Maandag krijg ik terug bezoek van een technieker. Is er iemand die ook zulke problemen gekend heeft.?

4 reacties

Je bent zeker niet de eerste die dit al voor gehad heeft maar in zo'n gevallen als ze een technieker moeten sturen zal er niet veel anders opzitten da af te wachten tot ze werkelijk de oorzaak gevonden hebben.


Bij mij hebben ze in het begin ook problemen gehad om dergelijk probleem op te lossen en wat ik vooral gedaan heb is er blijven op aandringen tot ze het probleem opgelost hebben , bij mij hebben er zeker vijf verschillende techniekers over de dorpel geweest om uiteindelijk dan toch de fout op te kunnen lossen. Gelukkig heb ik nadien nooit meer zo'n serieuze problemen gehad.
heb hetzelfde probleem....
steven en Tish: kijken jullie draadloos? zo ja met welk materiaal. en welke bbox hebben jullie en welke decorder? Ik heb er drie jaar mee gesukkeld met 'geen signaal' en tientallen keren gebeld met technische dienst, tot er plots iemand zei dat ik altijd problemen zou hebben tenzij ik ander materiaal gebruikte. vandaar mijn vraag.
je bedoelt waarschijnlijk draadloze oplossingen die hier ook kunnen voor zorgen.


Maar daarbuiten hebben mensen zonder deze draadloze oplossingen ook dit probleem.


Om het uit te vissen kan je de decoder met de modem verbinden met een tijdelijk lange losse utp kabel


Het probleem komt zowel voor bij bbox3 en bbox2 bezitters en ook niet alleen met v3 decoders, waar de problemen wel het grootst zijn.

Reageer