Skip to main content

Geen service Egypte

  • December 13, 2015
  • 6 reacties
  • 253 Bekeken

Hallo,

Sinds gisteren in Egypte en heb al de hele tijd geen service.
Alles al geprobeerd:
Automatisch netwerk zoeken
Handmatig selecteren
Heropstarten
...


Iemand een idee wat ik nog kan proberen want is niet handig zo onbereikb
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

  • Auteur
  • Apprentice
  • December 13, 2015
Onbereikbaar te zijn dus:)
Alvast bedankt,
Nelleke

Elsa
  • December 13, 2015
hier op het nieuw forum zullen de medewerkers waarschijnlijk nog niet zeer actief zijn, zoals ze gemeld hebben een tijd geleden.
Ter info : als je demogelijkheid hebt om op één of andere manier te bellen
http://support.nl.proximus.be/app/contact/c/1284

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • December 13, 2015
In Egypte hebben ze zeker alle GSM masten uitgeschakeld? Met die landen met regimes die niet democratisch van aard zijn mag men aan alles verwachten. 😃

Elma
Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • December 13, 2015
Ik veronderstel dat je met je GSM niet bereikbaar bent. Heb je roaming ? Heb je een abonnement of een Pay & Go ? Kan je wat meer info geven ?
Normaal zal je GSM contact maken met een zendermast in je buurt. Die zijn eigendom van de Egystische Mobile provider. Als je roaming hebt, kan je via de Egyptische provider bellen. Heb je geen roaming, dan lukt dat niet. Misschien eens contact opnemen met een Egyptische provider ?

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • December 13, 2015
Heb je daar geen Wifi? dan kan je toch met VOIP bellen?

  • December 17, 2015
Beste doyennelleke

Kan je mij via privébericht klantgegevens bezorgen? (Klantnr, gsmnr)
Dit kan via de user Het Proximus Team
Dan kijk ik het voor je na.

Mvg,
Het Proximus Team