Beantwoord

Geen ondertiteling bij BBC first

  • 6 December 2017
  • 6 reacties
  • 2065 Bekeken

Ik heb al een dikke week geen ondertiteling meer bij BBC first. Dus ik kan deze afleveringen niet echt mogen omwille dat mijn Engels niet echt super is. Kan er is naar gekeken worden a.u.b.
icon

Beste antwoord door RobrechtB 6 December 2017, 17:25

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Reinildes, ik heb het hier even getest en voor mij werken ze wel maar ik heb ze eerst moeten aanzetten. Kan je als op op bbc first bent eens op Ok drukken dan naar ondertitels gaan en deze van Auto op NL plaatsen?
Reputatie 2
Badge
Beste,
Ik wist niet dat men 'n ondertiteling kon instellen bij BBC. Ik ging dus op zoek naar de mogelijkheden uitgelegd door Robrecht, maar kon enkel "AUTO" wijzigen in "EN" of "gedesactiveerd". Geen mogelijkheid om te kiezen voor NL.

Is dit niet voor iedereen deze NL-ondertiteling ?

groetjes
Reputatie 7
Badge +4
Jammer genoeg heb ik alleen een V6 decoder om het op te testen daar ze deze hier hebben aangesloten op het kantoor. Ik laat het na kijken door mijn collega's van het TV team.
Reputatie 7
Badge +4
Rooboo wWij hebben het laten nakijken en uitgetest hier werkt wel door op ok te drukken en dan naar de ondertittles te gaan en deze op NL te zetten. Wij hebben geen EN in de lijst van ondertitels staan. Je bent toch op bbc first en niet op bbc one ?
Reputatie 2
Badge
Beste,
Ik heb inderdaad gekeken bij "BBC One". "BBC first" vind ik niet in het programma-overzicht. Hoort deze zender misschien bij 'n betalend pakket ?

mvg
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Rooboo,

BBC First kan je kijken via de tv-bundel Entertainment channels. Hier vind je meer informatie over BBC First.

Reageer