Skip to main content
19 januari 2017 een Tuttimus aan gesmeerd gekregen met de belofte van 10Euro korting per maand.

Niet verteld dat het een gewone vaste lijn werd ipv de VoIP die ik had en mijn nummer dat ik 50 jaar had, werd vervangen!!!

Gevolg: niet meer bereikbaar!!

Nu 3 februari 2017: NOG STEEDS NIET BEREIKBAAR!!

Na 10 telefoontjes naar klantendienst, technische dienst, bezoek aan Proximus winkel, nog geen stap in de goede richting.

Gewoonweg SCHANDALIG.

En straks moet ik waarschijnlijk nog installatiekosten betalen om mijn oud nummer terug te krijgen.



HELP!!!

IK WIL MIJN OUDE NUMMER TERUG
Beste Gustaaf,



Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)te bezorgen.



Welk nummer wenst u terug te hebben?



Dan kijk ik het even na voor u.



Met vriendelijke groeten,



Joël
Nog altijd niet opgelost. Meer dan 6 weken zonder telefoon en altijd maar beloven dat het opgelost wordt.

Gisteren is weer zo een deadline verlopen.

Hoe is dit mogelijk, we leven in 2017 waar alles via computer geregeld wordt maar behalve bij Proximus.

Dit is gewoon onbegrijpelijk.

Als klant sta je gewoon machteloos.

We zullen die facturen eens een dag te laat betalen, dan zullen bij Proximus wel snel zijn met een herinnering.

Gewoonweg een waardeloos bedrijf.
Dag Gustaaf, ik zal even iemand langssturen om het probleem te komen nakijken. Stuur me eens je gsmnummer door. Dan bel ik je op om een afspraak te maken. Mvg, Andy

Reageer