Skip to main content
Beantwoord

Geen netwerkverbinding

  • December 26, 2017
  • 2 reacties
  • 228 Bekeken

Weet er iemand of er problemen zijn bij Proximus met de netwerkverbindingen? Mijn netwerk valt altijd weg en sinds een uurtje heb ik gewoon geen verbinding meer. Ik heb alle updates gedaan en mijn gsm al een aantal keer heropgestart

Beste antwoord door IngeDC

Hallo Tom, betreft dit een storing op je vaste diensten of je mobiele?Alsook je adres? Kan je even je klantgegevens bezorgen via een privé bericht ( via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) Gr Inge
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • December 26, 2017
als je belt naar 0800 22 800 en na het invoeren van je TF nr krijg je dan direct melding dat er problemen zijn.

IngeDC
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • Antwoord
  • December 27, 2017
Hallo Tom, betreft dit een storing op je vaste diensten of je mobiele?Alsook je adres? Kan je even je klantgegevens bezorgen via een privé bericht ( via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) Gr Inge