Geen Nat Geo HD Wild NL in mijn Select NL

  • 19 November 2010
  • 11 reacties
  • 1368 Bekeken

Hi,

Ik heb comfort + Select NL, en volgens alle bronnen (website etc) zou ik Nat Geo Wild HD NL moeten ontvangen, maar ik heb 'em dus niet...

Enig idee waarom? En kan er iets aan gedaan worden natuurlijk? :)

Thanks,
Gerry
(bk296957)

11 reacties

Euh

via select heb je dat niet. Je moet boeket "nature & discovery" hebben.

Staat ook zo op de website.
Toch wel...

Volgens http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/product.jsp?dcrName=hbs_tv_sub_select_nl (op pagina 2)

en hier ook : http://www.belgacom.be/private/gallery/content/products/documents/listing_chaines_vl_06.pdf

En als ik naar e-services ga en op mijn Select NL boeket klik staat hij er ook tussen.... maar ontvang 'em niet...
Reputatie 6
Badge +3
Nat Geo HD Wild NL staat niet in de 1e lijst (maar wel Nat Geo HD, dat is niet hetzelfde)

En in het PDF document is Select NL niet expliciet vermeld. Merkwaardig, want select NL wordt nog altijd aangeboden.

Bij mijn E-services (Select NL) staat in de tekst Nat Geo Wild vermeld. Maar niet Wild HD.
oei... ik ging er dan ff vanuit dat ze met Nat Geo Wild NL HD de HD versie bedoelde van Nat Geo omdat ik Nat Geo HD NL niet in de pdf vind... mijn fout...

Ik zal mijn opmerking herformuleren dan :D

Volgens de Select NL info zou ik een HD versie van Nat Geo moeten hebben en die heb ik dus niet...


Jij brengt ons nogal in de war :)
Nat GEO HD heb ik ook niet Wenkbrauw ophalen
Ik vraag mij trouwens af als die bestaat, want in de nieuwe skynet tv gids staat die ook niet .
Klopt Gerry!.
Belgacom is blijkbaar fout. Zou op 126 moeten staan (mss FR versie?), maar is dus niet het geval.
Dus de info op de belgacom site klopt niet, of er zit een fout in hun 'boeket' waardoor we dit niet krijgen.
Reputatie 5
Badge +2
Ja, de zenderlijsten van Belgacom TV zijn niet bepaald actueel. Je moet eens op de website van Belgacom TV (op belgacom.be) bij "Zenders" je postcode ingeven. Dan zal je opvallen dat de eerste pagina best in orde, maar dat de volgende twee pagina's verschillende zenders tonen die ofwel een andere naam of logo hebben ofwel niet meer bestaan.

Zo bestaat 4FM (logo van 2007) nog altijd volgens die lijst en zie je nergens MNM of ROB TV tussen staan. EXQI Plus en EXQI Sport staan er nog tussen ipv het huidige EXQI Sport-Culture. Ook MCM en RTL Sport HD staan er nog tussen. Ook de logo's van heel wat zenders zijn intussen anders, bijvoorbeeld Eén HD, MNM Hits, RTV, Q-Music, Rai Uno, Rai Due en Rai Tre.

Wat betreft NGC Wild HD: normaal is die wel beschikbaar in Select NL. In principe zijn alle zenders van de "kleinere" pakketten beschikbaar in Select NL/FR of Movies & Sport NL/FR. Helaas is Select NL/FR of Movies & Sport NL/FR niet aangeduid in de PDF-zenderlijsten.

Mvg
Wij hebben de boeketten Entertainment (Nederlands) & Nature & Discovery (Nederlands)

Tot vorige week konden wij de 3 zenders van NG nemen (NG N , NG WILD HD , NG HD)

Dus effe naar belgacom een tel gedaan.

We zouden een boeket Select (Nederlands) moeten bijnemen wat ons 14,95 Euro per

maand zou meer kosten als we alle 3 NG's zenders zouden willen ontvangen.

Waarom nemen ze NG HD uit het boeket Nature & Discovery (Nederlands)?

En de franstaligen behouden hun NG HD in het boeket Nature & Discovery (Frans)









Dus ze zeggen dat je Select NL moet nemen om NG HD te ontvangen?
Terwijl we hier net klagen dat we NG HD NIET met ons Select NL abo ontvangen....


Geen reactie van B'com?
Ik heb Select NL, en ik heb die zender *NIET*.
Dus die informatie van Belgacom klopt niet.

@EVAs???
Reputatie 5
Badge +2
Voor alle duidelijkheid: NGC HD is niet NG Wild NL HD.

NGC HD is niet beschikbaar (vanwege exclusiviteitscontract bij concurrentie). NG Wild HD is de natuurzender van NG en is wel bij Belgacom TV beschikbaar is.

Mvg

Reageer