Geen mogelijkheid om on-line een factuur bedrag te betwisten

  • 16 April 2012
  • 9 reacties
  • 494 Bekeken

Wat is het nut van deze optie als ze nooit bruikbaar is.

Heb al een jaar lang nog geen enkele factuur gehad die in orde is.

Is het dan zo moeilijk om jullie zaken correct af te rekenen.

9 reacties

Beste PC13,

In principe zou dit moeten werken.

Kan u via privé-bericht uw gegevens (naam,login e-services, klantennr, e-mailadres, contactnr) even doorsturen?

Ik laat dit dan door de bevoegde dienst nakijken.

Indien u nog een vraag heeft over uw facturen, dan mag u deze ook doorsturen.


Met vriendelijke groeten,

Eva

Beste,

ik heb exact hetzelfde probleem: "Momenteel kunt u geen betwisting indienen via het web."
Heb u dan ook een privé bericht verstuurd.

mvg



Idem... ik stuur u ook privé-bericht!


Mvg
Klacht is behandeld. Maar nog steeds geen mogelijkheid om on-line een bedrag te betwisten.

Wanneer gaat dat mogelijk zijn? Verwijder anders de optie maar, dan kunnen we er al niet over klagen....
Het woord "klantendienst" is echt niet meer van toepassing voor Belgacom. Ik heb hetzelfde probleem. Facturen kunnen niet betwist worden via mijn e-services.

Mails sturen is niet meer mogelijk en bij de "klantendienst" (?) heb ik het de laatste keer na twee uur opgegeven. Toen ik uiteindelijk na opnieuw 10 minuten wachten (om 22.00 u) eindelijk iemand aan de lijn kreeg en hem vroeg of twee uur wachten normaal is; zei die mij doodleuk : "Mevrouw ik zie hier op mijn scherm dat u nog maar 10 minuten aan het wachten bent."

Op 16 april heb een bevestiging van de klantendienst (?) gekregen dat ze mijn vraag in behandeling hebben genomen. Ik wacht nog steeds op antwoord.Ondertussen blijven ze wel herinneringen sturen. Ik heb inmiddels ook al het bericht van minimumdienst ontvangen. Het wordt nog straffer ..... het bedrag waarvoor ze mijn boel dreigen af te sluiten (11.69 euro) gaat over een creditnota ! Sinds wanneer moeten creditnota's betaald worden ?

Dit was voor mij de druppel.
ik kan ook geen bedrag betwisten, dit is al bijna elke maand. 36 euro is een hoop hoor...

vroeger kon je het bedrag betwisten, maar nu moet je bellen en het duurd heel lang voor je iemand aan de lijn krijgt.

hoe kan dit opgelost worden... ik vertik 36 euro te betalen voor iets wat niet geweest is!!

Bij mij is het ook weer van dat. Noemen jullie dat nu nog een tool. Werkt al weken niet. Wanneer komt er hier een oplossing voor.

Hallooooooo EVA team waar zijn jullie nu?????
Ik was vandaag op een opleiding waar het voor iedereen evident was dat communicatie op verschillende niveaus een evidente vereiste is; op elk niveau binnen het bedrijf, maar vooral naar de klant toe. Voor alle deelnemers was het onmogelijk dat e-mail als communicatiemiddel niet gebruikt wordt. Ik moest niet ver zoeken naar een voorbeeld. Voor een bedrijf dat zich profileert als dé speler binnen de telecommunicatie sector is dit zeeeeeeeer triestig. Zou een slechte interne organisatie hier aan de oorzaak kunnen liggen ? Voor mij meer dan waarschijnlijk. Maar de euro zal pas vallen wanneer de klanten massaal vertrekken.

Beide partijen hebben in een contract rechten en plichten. Niet reageren op vragen = niet communiceren = eenrichtingsverkeer = uw plichten niet nakomen.

Ben eens curieus als ik mijn contract zou opzeggen ....... wedden dat ik nog een verbrekingsvergoeding aan mijn broek heb !

We zullen de ombudsman nog maar eens inschakelen. Op hoop van zegen.

bij mijn jongste factuur stond een bedrag ,waar ik niets van afweet;nl. 29,700 euro en dit schijn iets te maken te hebben

met een nummer 9750. Het is waar ,op enkele minuten kreeg ik verscheidene smssen van 9750;di ik direct verwijdered heb,

en waar ik nu moet voor betalen.Ik gebruik mijn GSM maar sporadisch en dat schommelt dan per maand tussen de5 en de 10 euro.

En nu eeneens 38,06 euro.Wat kan ik daar aan doen.Ik heb op internet gezocht en daar gevonden: SMS Stop 9750.

Nu krijg ik vandaar geen sms meer,maar ik zit toch met een serieuse rekening voor mijn doen.Waar zitten die schuldigen,om zo geld van de mensen af te troggelen.

Ik weet echt niet wat daaraan te doen.Is er iemand met een weetje?

mvg Gilbert

Reageer