Hallo! Sorry for het slechte Nederlands.
Ik heb problemen met het gebruik van mobiele internet op mijn LG Nexus 5. Ik krijg een uitroepteken naast het cellular icon. Het telefoon zit op Android 6.01.
Ik heb al een paar keer de APN settings gecheckt. Mobiel data af en aan gezet. Een paar keer herstart.
Het simkaart komt van tussen 2006-2008 en is pay n go. Er zit genoeg krediet op.
Ik heb technisch support gebeld en er was niets fout op hun kant. Ze hebben een restart gedaan maar er is niets veranderend.
Ik heb getest met verschillende values voor APN type (default en default,supl) en de APN protocols (IPv4 en IPv4/IPv6)
Plus, als ik op verschillende links druk op MijnProximus (My credit & usage, Check current usage), krijg ik altijd een technical error.
Heeft er iemand hetzelfde probleem gehad? Of iemand die mij kan helpen?
Merci!~
Bladzijde 1 / 1
Hallo sean12345!
Hebt u al geprobeerd om uw simkaart te vernieuwen?
Dit lijk mij toch een hele oude simkaart te zijn.
Mvg,
Wouter
Hebt u al geprobeerd om uw simkaart te vernieuwen?
Dit lijk mij toch een hele oude simkaart te zijn.
Mvg,
Wouter
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.