Beste,
Sedert halfweg juni zijn we geen klant meer bij proximus. Sedertdien krijgen we nog elke maand een factuur die we moeten protesteren en die dan gecrediteerd wordt. Telkens we bellen, zegt men dat dit geregeld zal worden en we geen facturen meer zullen krijgen, ook deze maand opnieuw een factuur in de bus. Ik begrijp het niet, we hebben alles inegdiend (decoder, ...) en kregen daar een bewijs van, toch krijgen we nu nog steeds facturen voor de huur van een decoder die we niet hebben. Kan dit nu voor eens en voor altijd aangepast worden? het is echt niet fijn om na 4 maanden daar nog steeds energie in te moeten steken.
wij protesteren dan ook formeel factuur 6743939814 van 6,91 euro.
Ons klantnummer 614592410
vriendelijke groeten,
Heleen Poppe
Bladzijde 1 / 1
Beste,
de € 6,91 is een tegoed dat u zal ontvangen van ons. Aangezien u geen klant meer bent bij Proximus , zal dit bedrag teruggestort worden op uw bankrekening nr.
Mvg,
Aw
de € 6,91 is een tegoed dat u zal ontvangen van ons. Aangezien u geen klant meer bent bij Proximus , zal dit bedrag teruggestort worden op uw bankrekening nr.
Mvg,
Aw
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.