Geen kids boeket gratis voor een jaar ondanks vermelding in reclame

  • 26 July 2011
  • 5 reacties
  • 1206 Bekeken

  • Apprentice
  • 5 reacties
Vorige week als bestaande internetklant online Belgacom TV aangevraagd wegens leuke actie 1 jaar gratis Kids boeket. In bevestigingsmail spijtig genoeg hier nergens melding van dus 0800 nummer gebeld en een behulpzame man verzekerde me dat dit zeker op de bevestigingsbrief zou staan die ik ging ontvangen binnen enkele dagen (ik hoefde me dus geen zorgen te maken). Vandaag brief gekregen en raar maar waar, geen vermelding van men gratis Kids boeket. Weerom 0800 nummer bellen en nu een dame aan de lijn, met iets minder leuk bericht, enkel geldig voor nieuwe klanten. Bij mijn opmerking dat ik Belgacom TV wou nu omdat ik de kinderen een plezier ermee kon doen kreeg ik de leuke reactie "ach meneer voor die 5 euro per maand". Dit terwijl de reclame duidelijk als volgt is:

Voor nieuwe Internet klanten
Gratis installatie
OF
1 maand gratis abonnement
Online korting: Gratis activering + Gratis Kids boeket gedurende 1 jaar

Aanbod geldig van 01/07/2011 tot 31/07/2011

Al Belgacom- en/of Proximus-klant?
Bestaande klanten genieten van dezelfde voorwaarden voor dit Pack. Klik hiervoor bovenaan de pagina op de knop bestellen en volg de instructies op het scherm.

Zal waarschijnlijk deze week langsgaan worden in shop om contract op te zeggen want ik voel me lichtjes "opgelicht" door een bedrijf waar ik al meer dan 15 jaar trouwe klant ben.

5 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Stuur een berichtje naar Eva en ben er zeker van dat dit misverstand opgelost zal worden.
Thx axs, zal ik zeker doen.
Wanneer je het leest zou je inderdaad denken dat je als bestaande klant ook recht hebt op die voorwaarden. Lees volgende post eens https:///posts/0084525233 (muisje werk bij Belgacom). Ik vind het ook niet kunnen. Zeer onduidelijk allemaal.
@frodo : die post van jou geeft mij weinig vertrouwen in een goede afloop. Toch bedankt alvast. Maar blijf benieuwd naar wat Eva gaat vertellen.
Beste RCO,

De promo geldt enkel voor nieuwe internetabonnementen, zowel voor nieuwe klanten als voor bestaande klanten die een nieuw internetabonnement nemen. Bij twijfel of onduidelijkheid adviseer ik u om onze klantendienst op het gratis nr. 080022800 of een Belgacom Center te contacteren. Ik heb uw bemerking doorgestuurd naar onze marketingdienst.

Kunt u mij via een privébericht uw persoonlijke gegevens bezorgen. (klantnr., naam, tel.nr., gsm nr.). Dan kunnen we u contacteren ivm een passende oplossing.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer