Geen internettoegang - PPPOE: CHAP authentication failed maar ik gebruik de juiste login gegevens.

  • 31 January 2014
  • 0 reacties
  • 490 Bekeken


Beste





Ik kwam vandaag thuis en kwam tot de ontdekking dat mijn internet niet werkt. Blijkbaar zijn er problemen met de login ofzoiets. Ik heb al via windows het probleem proberen op te lossen maar via windows zelf gaat het niet. Ik ben ingelogged op mijn router en krijg de volgende informatie te zien:






Fri, 31 Jan 2014 20:07:42 GMT PPPOE: Connection terminated
Fri, 31 Jan 2014 20:07:42 GMT PPPOE: CHAP authentication failed
Fri, 31 Jan 2014 20:07:09 GMT PPPOE: Connection terminated
Fri, 31 Jan 2014 20:07:09 GMT PPPOE: CHAP authentication failed


De verbinding tussen mijn PC en mijn BBOX2 is in orde. Volgens mijn Bbox zou ook alles moeten werken (wireless lampje en DSL lampje branden constant). Er is ergens anders blijkbaar een probleem. Gisteren werkte alles nog perfect en ik heb er zelfs niets aan veranderd dus wat zou het kunnen zijn?





Mijn login is fa039564





Alvast dank bij voorbaat





EDIT: Een linecheck via eservices was niet mogelijk.


EDIT 2: Ik ben 100% zeker dat mijn login en paswoord kloppen dus dat de authenticatie faalt is eerder aan de Belgacom kant.

0 reacties

Geen reactie

Reageer