geen internet na betaling van factuur
ik was afgesloten (gsm) HAD WAL INTERNET. omdat ik mijn factuur te laat had betaald . Nu ik heb gisterenmorgend mijn factuur via hombanking betaald . Mijn gsm is in orde maar nu heb ik geen internet wel tv .heel raar vind ik dit !!
nu ik bel naar de klantendienst (technische dienst en ze zeggen dat ik moet terug bellen en dat dit moet behandeld worden door de facturatie
ok bon dit doen we. Ze zeggen daar dat alles open staat en dat ik efkes moet wachten dit doe ik
na een klein uur nog niet in orde
ik bel terug naar de technische dienst ze konden nog niks doen ze verbinden mij met de facturatie en WAS DIE FRANSTALIG en zegde die leuk dat ik weer moest terug bellen en hing hij op (ik kan er toch niet aan den dat die mij naar een Franstalig doorverbind en toen was mijn geduld op
Dus nu mijn vraag hoe komt het dat die Franstalige mij niet kan doorverbinden naar een Nederlandstalige medewerker?
hoe kan het dat ik in de periode dat ik afgesloten was wel internet had (betaling factuur via hombanking)
en wanneer komt mijn internet terug in orde
een zeer ontevreden klant na de 3 telefoontjes
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.