Geen internet met Edge of H

  • 26 January 2015
  • 14 reacties
  • 685 Bekeken

Hoi,,


Heb de Nokia Lumia 830 aangeschaft met het smart 20 abonnement,, zeer tevreden over maar er is één probleem..


Met mijn gsm heb ik weinig verbinding met 4g in tegenstelling tot een vriend die ook bij Proximus zit maar met een ander abonnement.


Mijn gsm heeft dus meestal verbinding met Edge of hsdpa maar hiermee kan ik totaal niks doen,, geen facebook of google pagina's. Al een nieuwe simkaart gekregen maar heeft helaas niet geholpen.


Zou dit een defect aan de gsm kunnen zijn? Met mijn vorige Lumia 710 zonder 4g had ik hiermee totaal geen problemen.


Groeten Kenny!

14 reacties

Normaal staat 4G automatisch actief op je simkaart maar nss toch best eens laten nakijken door


een privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ➽ Onze medewerkers

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'


Ik weet niet of je bij deze Nokia 4G kunt aan en uit zetten, maar dat zal het wel niet zijn zeker !
Reputatie 2
Badge
Volgens Google wel:-) ge naar de SIM instellingen (instellingen->mobiel netwerk->Sim instellingen->hoogste verbindingssnelheid) en daar moet je 4G selecteren.
Ik had zo'n vermoeden maar was natuurlijk niet zeker, inderdaad is het altijd best van eens te googelen
Beste Kenny,
Zou het mogelijk zijn om uw gsmnummer via prive bericht door te geven zodat wij het voor u kunnen nakijken? Mvg Erman
Hoi,,


Deze Nokia heeft idd 4G en staat uiteraard ingeschakeld bij instellingen,, maar aangezien ik niet overal verbinding kan maken met 4G kom ik op 'E of H' terecht waarmee ik volledig niet op internet kan.




Toch bedankt voor de snelle reacties! :)


Dat heb ik ook op bepaalde plaatsen voor hoor dat hij op H of H+ staat, om overal een goed bereik te hebben zal Proximus er nog veel geld moeten tegenaan smijten om voldoende antennes te zetten en de toelating krijgen om er te zetten!
Dat weet ik Elsa,, dat ik niet overal 4G heb is mijn probleem niet


Dat ik niet op internet kan met zoals in jou geval 'H of H+' is het probleem brutaal
Je bedoelt dat je op Internet kunt maar niet voldoende debiet hebt, ik heb al geprobeerd op YouTube en dan moet ik ook soms een lagere resolutie kiezen of anders blijft het beeld af en toe gefreesd.

Ik probeer het met een Lumia 635 / W 8.1 hier bij mij thuis en het is ofwel H of H+ die ik krijg.

Met een iPhone 6 is het net het zelfde.
Als de gsm 4G vindt, heb ik een goeie verbinding dus dat is mijn probleem niet. Het maakt niet uit dat ik niet overal 4G heb maar dan zou het wel leuk zijn als 'E of H' gaat... Ik kan er zelf geen Google pagina mee openen...


Dus op veel plaatsen kan ik totaal niet internetten tenzij ergens 4G beschikbaar is.. Wat niet aan het bereik ligt want dat was met de Lumia 710 perfect op diezelfde plaatsen.
Beste Kenny,
Kan u mij via een privé bericht uw oproepnummer eventueel bezorgen?Dan kan ik alvast uw lijn laten nakijken door onze technische dienst.
Mvg Id
Hoi Ld,, dit heb ik eergisteren gedaan :)


Groeten kenny
Beste,
Ik kan geen prive bericht van uw terug vinden. Zou u mij dit alsnog willen bezorgen?
Mvg Id
Oke, heb een privé bericht verstuurd.


Allesinds al bedankt voor uw tijd ;)


Groeten
Beste Kenny,
Ik neem zo dadelijk uw privé bericht in behandeling. Van zodra ik meer informatie heb zal ik u opnieuw berichten.
Mvg Id

Reageer