Sinds 14u (30/5/2016) geen internet en Proximus tv in Brasschaat en omstreken!
Ondertussen ook mobiel internet limiet overschreden! MERCI Proximus!! Doe er iets aan! Of heb op zijn minst het fatsoen uw klanten op de hoogte te houden!
Beantwoord
Geen internet en Proximus tv sinds gisteren 14u! Proximus niet bereikbaar!
Beste antwoord door ThomasP
Dag Tinne, ik heb daarnet ook op je facebook bericht geantwoord en kom nu net je forumpost tegen.
Nogmaals mijn excuses voor de hinder.
Helaas kampten we gisteren (en een stukje van deze voormiddag) met enkele pannes als gevolg van de hevige regen en onweer. Door blikseminslag waren ook enkele van onze centrales buiten dienst gevallen. Onze diensten zijn meteen in gang geschoten en hebben dit zo goed en zo snel mogelijk proberen op te lossen. Uiteraard was dit niet overal even gemakkelijk.
Onthoud dat je steeds via je MyProximus je lijn kan testen. Wanneer er een algemene storing is, zal deze hier worden gedetecteerd en worden weergegeven. Bij het bellen naar ons gratis nummer 0800 22 800 zal je ofwel een bandje krijgen met de melding dat er een algemene storing is, of je krijgt een medewerker aan de lijn die je deze informatie ook kan meegeven. Bij het bellen bij een algemene panne is er ook een ingebouwd systeem dat je je GSM nummer kan ingeven zodat je verwittigd wordt wanneer de panne verholpen is.
Ondanks dat je misschien niet meteen die indruk krijgt, doen we toch steeds ons best je steeds zo goed mogelijk te informeren.
Bekijk origineelNogmaals mijn excuses voor de hinder.
Helaas kampten we gisteren (en een stukje van deze voormiddag) met enkele pannes als gevolg van de hevige regen en onweer. Door blikseminslag waren ook enkele van onze centrales buiten dienst gevallen. Onze diensten zijn meteen in gang geschoten en hebben dit zo goed en zo snel mogelijk proberen op te lossen. Uiteraard was dit niet overal even gemakkelijk.
Onthoud dat je steeds via je MyProximus je lijn kan testen. Wanneer er een algemene storing is, zal deze hier worden gedetecteerd en worden weergegeven. Bij het bellen naar ons gratis nummer 0800 22 800 zal je ofwel een bandje krijgen met de melding dat er een algemene storing is, of je krijgt een medewerker aan de lijn die je deze informatie ook kan meegeven. Bij het bellen bij een algemene panne is er ook een ingebouwd systeem dat je je GSM nummer kan ingeven zodat je verwittigd wordt wanneer de panne verholpen is.
Ondanks dat je misschien niet meteen die indruk krijgt, doen we toch steeds ons best je steeds zo goed mogelijk te informeren.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.