Nieuwe installatie is gebeurd op 21/01/2016.
Deze avond / nacht (sinds +/- 10:30) geen internet meer via bbox3;
Internet lampje blijft knipperen.
Iemand een idee?
Beantwoord
Geen internet, bbox3 internet lampje blijft knipperen
Beste antwoord door Elsa
Dan zou ik eens proberen van de bbox3 een factory reset te geven, heb dit ook al voorgehad en een gewone reboot door de spanning 20 seconden te onderbreken gaf bij mij geen oplossing, dan moet je wel een tijdje wachten want de pppoe sessie moet opgebouwd worden (je kan eventueel eerst dat ook proberen) en dan heb ik een factory reset gedaan door achteraan via het gaatje het verzonken knopje met een staafje in te drukken tot alle led lichtjes uitgaan en dan loslaten, ook een tijdje wachten zelf al brand je vdsl ledje al continu.
Moest het dan nog niet lukken best de helpdesk opbellen 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
Moest het dan nog niet lukken best de helpdesk opbellen 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.