Recent had ik nog wel Wi-Fi access naar de bbox, maar geen internet toegang. Televisie en voice was ok. Het lampje dat de LAN connectiviteit aangeeft was uit. Helpdesk vertelde me dat dat niet het probleem kon zijn omdat ik toch geen LAN connectie heb. Na heropstarten van de bbox brandde dit lampje terug en was internet toegang in orde. Dus toch een verband met die onderbroken LAN connectiviteit. Hoe komt dat ?
A
Dag Marc,
hoogstwaarschijnlijk een interne software fout in de bbox. Met een reboot kan je dergelijke problemen in meeste gevallen oplossen.
MVG,
Wim
hoogstwaarschijnlijk een interne software fout in de bbox. Met een reboot kan je dergelijke problemen in meeste gevallen oplossen.
MVG,
Wim
Er is wel niet altijd een rechtstreeks verband met LAN connectie en Wifi connectie, maar zoals Wim zegt bij zo'n problemen volstaat het meestal door de bbox 10'' stroomloos te zetten om het terug in orde te krijgen.
Net het zelfde als bij sommige problemen met de laptop of desktop, kan het ook helpen van hem eens te laten rebooten, zo simpel kan het zijn ;-)
Net het zelfde als bij sommige problemen met de laptop of desktop, kan het ook helpen van hem eens te laten rebooten, zo simpel kan het zijn ;-)
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.