Skip to main content
Hallo,

Ik zit al ongeveer met een week dat ik per dag slechts 2 keer een uurtje ofzo op internet kan. De rest van de tijd valt het internet na enkele seconden meteen weer uit. Ik heb alle kabels gecontroleerd, de modem, alles wat er te controleren valt eigenlijk. Aangezien het af en toe wel lukt om een uurtje internet te krijgen kan het probleem dan ook niet bij mij liggen. Ik weiger te telefoneren naar de klantendienst, elke keer ik dit in het verleden deed werd er een technicus gestuurd die enkel kon vaststellen dat het probleem bij Belgacom zelf lag, en het probleem zelf was bij zijn bezoek alweer verdwenen.

Als student heb ik natuurlijk wel dringend mijn internet nodig dus ik hoop dat het probleem snel voorbij gaat, al word ik het wachten stilaan beu. Het enige wat misschien nog gedaan kan worden is de lijn zelf nog eens aanpassen? (wat in het verleden ook al enkele keren gebeurd is)

Hulp of tips zijn altijd welkom...

Groeten,

Lieselotte

Is uw pc draadloos verbonden met uw modem of met een netwerkkabel?

Als u geen internet meer heeft, branden de lampjes voor internet nog op de modem? Voor een bbox zijn dat het DSL-lampje en het @-lampje.

Met een kabel, geen draadloos internet hier.

't Is een speedtouch modem, en als ik geen internet heb brandt het lampje van het internet ook niet (wat mij vrij logisch leek). De modem probeert wel continu verbinding te maken maar van zodra die verbinding er is, valt ze weer weg. Enkele maanden terug had ik hetzelfde probleem, toen heeft de technicus de modem enzo ook gecontroleerd en alles was in orde toen...

Dan is het ofwel een hardwareprobleem (modem) of een probleem met uw lijn.

Post even uw login (fa123456), dan kan Eva dit nakijken.

Mijn login is fa897336.

Voor zover ik er iets van ken lijkt de modem normaal te werken...
Beste Lieselotte,

We hebben uw lijn na gemeten en daar bleken enkele problemen mee te zijn. De technische dienst zal dit verder opvolgen.

Met vriendelijke groeten,

Eva.

Ik was al van plan om naar de technische dienst te bellen maar ze waren me voor, het probleem zal worden aangepakt.

Bedankt Wouter en Eva 🙂

Reageer