Hoi Allemaal,
Sinds ik mijn coder heb verplaatst moest ik weer nieuwe software binnen halen nu heb ik het probleem dat hij geen beeld meer door geeft via de hdmi kabel (hd uitgang op de coder) mijn tv geeft steeds aan dat de resolutie te hoog is en dat ik deze moet aanpassen.
Ik heb alle resoluties in het menu van de coder gehad maar zonder resultaat ook opnieuw de coder laten updaten. Wat ik ook doe het tv beeld is nu alleen maar te zien via de scart kabel, dit is zeer slechter beeld.
Ook heb ik al een nieuwe kabel gekocht maar helaas geen resultaat. Heeft iemand hier ook ervaring mee?
Coder V3 SA, heb deze nog niet reset weet niet wat er gebeurt met de opgenomen films?
GR
Marcel
Bladzijde 1 / 1
Een reset formatteert niet je harde schijf en doet dus niks met de opnames op je harde schijf. Is dus het proberen waard.
Heb net geprobeert power+menu+ok ingedrukt houden maar dan wil hij niet resetten vreemd?
power + menu + ok knop indrukken, spanning aansluiten, pas als FACr op scherm komt knoppen loslaten (=~15sec).
ok idd is gelukt is nu aan het resetten ben benieuwd of uitgang nu wel gaat werken weer.
heb nu wel de nieuwe software van belgacom maar helaas niet via hd uitgang blijft aangeven dat resolutie niet ok is terwijl coder staat op auto ook het verlagen helpt niet. Zal wel aan de coder liggen denk ik.
Bel met de technische dienst 0800 22700, die kunnen je eventueel een afhaalnummer geven waarmee je de decoder kunt omruilen in een Belgacom Center.
Vertel hen maar wat er gebeurd is. Zij zullen al wel meer geconfronteerd geweest zijn met problemen met de nieuwe interface. Maar dit is wel iets apart; nog niet van gehoord hier op het forum.
Vertel hen maar wat er gebeurd is. Zij zullen al wel meer geconfronteerd geweest zijn met problemen met de nieuwe interface. Maar dit is wel iets apart; nog niet van gehoord hier op het forum.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.