Geen HD-kwaliteit en toch evenveel betalen

  • 24 February 2011
  • 7 reacties
  • 575 Bekeken

Belgacom behandelt zijn - toekomstige én huidige - klanten ON-ETHISCH want het rekent dezelfde prijs aan voor een digitale aansluiting voor 3 TV's, waarvan 2 met HD (bv. in Bree, Stationswal) als voor een aansluiting die slechts 1 TV zonder HD (bv. in Peer, Stationsstraat) oplevert. DIT IS PURE DISCRIMINATIE. Hoe kan Belgacom zich verantwoorden voor deze zeer onrechtvaardige prijszetting??? Ik wacht nu al 2 jaar om een digitaal abonnement te nemen, omdat ik weiger de volle prijs te betalen voor een beperkt abonnement zonder HD.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Je betaalt wél extrahuur voor elke decoder. HD kost (gelukkig) bij Belgacom voor een groot aantal posten niks extra. De rest is afwachten hoe het netwerk van glasvezelcabines zich verder ontplooit.
Reputatie 2
Badge +1
Is helaas eigen aan de technologie, jij zit op ADSL(2+) en de andere op VDSL2.
Vermoedelijk laat bv de stad (voorlopig) niet toe dat Belgacom de nodige graafwerken uitvoert bij jou in straat?

ALs je trouwens de beloofde snelheden niet kan halen, schakel je toch gewoon om naar 'comfort' wat beter in lijn is met de gehaalde snelheden op jouw lijn.
Ik bedoelde enkel dat je evenveel moet betalen voor produkten die niet even veel waard zijn. Is dit zo moeilijk te begrijpen???
Badge
beste rik.7664

wat betaal jij meer? huur van een tweede decoder?

groeten-muisje
Rik,

Zoals jij het uitdrukt klinkt het inderdaad zwaar afgeript en oneerlijk , maar ja denk ik dan ...als zij het niet doen zijn er wel andere monopolistische bedrijven die jou elke dag afrippen, wat dacht je van onze regering , jij & jouw werkgever betaald ook pensiongeld voor

mensen die er NU van leven. En wie gaat er jouw pension betalen. (Als je wil kan ik er nog enkele bijgooien)

En denk hier ook aan BGC is nog altijd belgisch dus (ahum) van jou geld groeit de economie van ons landje.

(en wat zeggen we dan allemaal ? Dankuwel Rik 🙂 )

Dus change the things that you can change, learn to accept the things you can change, and have the wisdow to know the

difference.

CU,

Your monopolistic dominated non-anarchistic BGC slave.
Reputatie 7
Badge +1
Zie het als een bijdrage aan de staatskas. Belgacom is zowat het enige bijna parastataal bedrijf (toch met grote staatsparticipatie) dat nog grote winsten in de staatskas brengt. Ze hebben zelfs het pensioenfonds van Belgacom aangeslagen. Zonder Belgacom, dus als ze het niet verpatsen aan bv. France Telecom (ja, dat bedrijf waar zoveel zelfmoorden van personeel zijn), zouden we nog wat méér belastingen moeten betalen. En de mensen die nu pensioen krijgen, hebben daar ook wel heel hun leven voor gewerkt, want dat wordt berekend op de betaalde bijdragen. Daarom blijf ik bij Belgacom. Als het France Telecom zou worden, dan ben ik weg, de volgende dag al, want dat zijn uitzuigers. Net als Electrabel toen het van Suez werd....daar ben ik ook weg. En dat is niet omdat het Franse bedrijven zijn, maar omdat het uitzuigers zijn.

.
Here here ! goed gezegd.

Sinjoor , ge zet nen man van m'n hart :)

( Ik had zo'n vermoeden dat ge ging reageren :)

Reageer