Beantwoord

Geen gsm zichtbaar in MyProximus

  • 29 September 2016
  • 10 reacties
  • 279 Bekeken

begin september heb ik mij een pack( internet,tv,telefonie) en een gsm abonnement met smartphone aangeschaft.
Als ik nu naar myproximus ga staat dit nieuwe abonnement nergens vermeld, terwijl mijn ander abonnement met smartphone (dat ik sinds mei heb) er wel tussen staat.
Wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door Kristof Bogaerts 4 October 2016, 13:56

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 3
Badge
Best eens je myproximus login sturen via privebericht.
Reputatie 3
Badge
Beste,
blijkbaar staan de mobiles 048xxx5727 & 047xxx3977 op verschillende accounts intern.
Is er een bepaalde reden hiervoor ? BTW ?
Indien niet, dan kunnen we beide nummers opdezelfde account zetten. Daarna zal u beide zien.
Deze mogen samengezet worden.

Bedankt
Reputatie 7
Badge +3
Beste Dandro,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, login en e-mailadres)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Reputatie 3
Badge
Dandro,
ik heb de aanvraag gedaan.
Reputatie 7
Badge +3
Beste Dandro,

Ik heb uw vraag en probleem doorgegeven aan de bevoegde dienst.

Zij zullen het nakijken en u nadien persoonlijk hierover terug contacteren.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Dandro,
ik heb de aanvraag gedaan.


Beste Kristof,

Tot op heden is er nog niks veranderd. Heb wel een mail van proximus gekregen waarin volgende link staat
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/klantenzone/myproximus/inschrijven/al-uw-producten-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html

Maar via deze link lukt het mij niet
Reputatie 3
Badge
kan je nu eens proberen?
Accounts zijn samengevoegd.
kan je nu eens proberen?
Accounts zijn samengevoegd.


Helaas. Nog steeds geen 2e gsm te zien
Reputatie 3
Badge
Als het morgen niet in orde is, geef je een seintje.
Bepaalde batchen draaien 's nachts enkel om de systemen te aligneren ...

Reageer