Geen gebruik,toch verbruik.

  • 31 May 2015
  • 6 reacties
  • 171 Bekeken

Ben aantal weken in buitenland geweest,Modem is blijven aanstaan voor opnames te kunnen doen.Internet is NIET gebruikt deze periode,maar toch is er een verbruik elke dag download tussen 200 en 600 KB en upload rond de 200 KB.Nu zijn dit mss geen overdreven cijfers,maar het is toch verbruik en verlies,of is dit normaal.Verbruikt tv dan toch KB?Of hoe moet ik dit zien?Is ook niet de eerste keer dat ik dit merk na verblijf in buitenland of na langere tijd geen internet.

6 reacties

ik dacht wel dat er een kleine hoeveelheid data uitgewisseld werden tussen modem en PX, maar details ken ik er niet van, maar zoals je zegt het vernoemen niet waard.


Misschien ivm netflix.


Verbruik wordt in KByte uitgedrukt
je zou de test moeten kunnen doen met utp kabel van de decoder los getrokken om te zien of dit dan wegvalt
In ieder geval het maakt niks uit als je comfort of maxi hebt is toch onbeperkt ;-)


ik heb er nog 636 GByte over voor deze maand !
lol,Ja nog genoeg over Elsa,heb maxi,maar viel me toch op.Allee,geen probleem dan,en bedankt.Nog een fijne relaxte zondag!
md : Vergeet ook niet dat bijkomende producten zoals tvoveral, fonaccount,... ook volume verbruiken verbonden aan uw internet contract
http://support.nl.proximus.be/app/answers/detail/p...
mvg sabine
Hallo Sabine,dank voor uw reactie,


Dat is juist,maar ik had geen verbruik via proximus daar ik in het buitenland was.Daar was ook geen tv overal, fon,...zo dus....


Het is maar klein verbruik,maar het viel me gewoon op,Is zo een beetje als geen licht verbruiken maar toch draait de meter.


Groetjes.

Reageer