geen èèn-HD en canvas-HD

  • 16 January 2011
  • 6 reacties
  • 1645 Bekeken

  • Apprentice
  • 8 reacties
Gisteren had ik al storingen op èèn-HD en canvas-HD, vandaag heb ik helemaal geen beeld meer op èèn-HD en canvas-HD.


6 reacties

Ik heb gisteravond ook storingen gehad,enkel op één HD. Rond 11 uur was alles terug ok.

is hier ondertussen ook terug ok
Reputatie 5
Rond 11 u was het ok omdat ze dan de gewone niet hd uitzonden op de hd kanalen. Ik denk dat probleem van de vrt zelf was.Op andere hd kanalen was het wel ok.
Reputatie 7
Badge +1
Ik had dat ook maar het was deze morgen terug in orde. Was duidelijk een VRT-probleem, want op posten 30 en 31 werd in SD uitgezonden (geen HD-logo en oranje lichtje van decoder brandde niet), terwijl op alle andere HD zenders geen problemen waren.
Reputatie 7
Badge +1
Ik stel nu achteraf vast, dat mijn opname van "silent witness" van Canvas HD de eerste 20 minuten nog in HD liep maar totaal ongenietbaar was met flitstende rode gele en groene vlekken over heel het cherm. Na 22 minuten werd blijkbaar iemand wakker, (dat moet dan zo rond 21.00 uur geweest zijn) want toen schakelde men over op SD en liep verder alles normaal. Omdat de eerste 22 minuten niet te volgen waren, was ik verplicht het hele spel te wissen. Tot mijn verbazing zie ik nu echter dat "Silent Witness" noch in ooit gemist (PPV), noch in net gemist (pay per month) kan terug bekeken worden...Die politiek van de VRT kan ik dus niet volgenWenkbrauw ophalen.

Bv. Sherlock, dat er vlak voor komt, staat dan weer wél in de "net gemist"-lijst.. maar dat had ik gelukkig met nPVR opgenomen (is dus altijd in SD) en was dus perfect te bekijken.

Niks van VRT fout. Op de satelliet was de VRT HD 100% OK.

Het antwoord vindt u verderop op deze thread: https:///posts/a4aead9fdd

Reageer