Mijnn gsm werd gestolen op zondag 13 aug. Kaart werd geblokkeerd.
Nieuwe sim kaart gekregen bij Proximus Nieuwpoort op donderdag 17 aug en mail gekregen dat de kaart zou geactiveerd zijn ten laatste op 17 aug 2017 om 22.00 uur. Reeds 2x gebeld naar hulplijn. Nu kan ik nog altijd mijn gsm niet gebruiken. Toestel zegt dat het niet aangemeld is bij netwerk. Wij zijn nu al 17 uren na 17 aug - 22.00 uur.
Bladzijde 1 / 1
Kan u uw toestel eens uitschakelen 2 minuten wachten en terug aan zetten?
hey wijnkenner,
stuur best via dit Forum, een privébericht aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
zodat ze dit kunnen nakijken
stuur best via dit Forum, een privébericht aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
zodat ze dit kunnen nakijken
Dag Wijnkenner, kan je ons alvast de betrokken gegevens bezorgen via een privébericht, betrokken nummer en de nieuwe simkaartnummer. Kan een privébericht starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Groetjes, Nicky
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.