Beantwoord

Gebruikersnaam

  • 24 January 2016
  • 16 reacties
  • 911 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Hoi

Wie of waar kan je je gebruikersnaam wijzigen.
Na de installatie van Windows 10 heeft Proximus mijn gebruikersnaam gewijzicht in een vreemde naam

Gr John
icon

Beste antwoord door Elsa 24 January 2016, 17:44

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

16 reacties

Dat heeft niks met windows 10 te maken maar door het feit dat je kan inloggen in het vernieuwd forum met je loginnaam dus mag er maar één de naam John behouden of gebruiken en de andere John's krijgen een _xxx extensie.
Reputatie 2
Badge
Dat heeft niks met windows 10 te maken maar door het feit dat je kan inloggen in het vernieuwd forum met je loginnaam dus mag er maar één de naam John behouden of gebruiken en de andere John's krijgen een _xxx extensie.
Reputatie 2
Badge
Vindt dit een onhandig toegekende gebruikersnaam.
Dat streepje lukt mij niet dus inloggen via een omweg gaat moeilijk maar is onhandig
Ze kunnen toch mijn gebruikersnaam ook wijzigen als je er om vraagt.
Maar waar vraag je dit???

Gr John
dat streepje kan je invoeren op je azerty keyboard door shifttoets (1) tezamen met streepje (2) in te drukken (tweede toets rechts van cijfer nul toets).
je kan het eventueel vragen of het mogelijk is te veranderen aan Wim de PCM

Reputatie 2
Badge
Ik vind het in feite belachelijk dat ik ook een 5 moet zetten achter daniel.Er bestaan er toch duizenden.En die namen staan even goed zonder een vijf op een pas.Dus ik denk wel dat er andere manieren bestaan zoals naam en wachtwoord?Nu moet je telkens je naam vervormen of iets uitvinden.
heu ... op uwe pas is uw voornaam eventjes gelinkt aan uw familienaam ... op een forum niet
Reputatie 2
Badge
heu ... op uwe pas is uw voornaam eventjes gelinkt aan uw familienaam ... op een forum niet

Jij lijkt mij al niet zo een snuggere dan zal ik het voor jou eens even uit leggen.Op een pas wel maar hier dus niet.Als er 5 of 10 mensen met de zelfde maam zijn moet je er iets achter zetten.Ook je familienaam zou nog niet helpen denk ik.Want die lopen ook in het meervoud rond.Dus zeg ik kan je beter met je naam en wachtwoord werken.
ach jongske .. 't is niet onmogelijk dat ik al op forums actief was toen uw mama nog uwe snotneus afveegde ... misschien denkt ge dat ik niet al te snugger ben maar mij dunkt dat uw kennis van forums en het functionneren ervan nogal wat aangescherpt moet worden. Het gebruik van enkelvoudige namen en het gebruik de daaraan gelinkte "nummers" voor duplicaten bestaat al van voor het internet "internet" genoemd werd. (ja, dat wist ge niet dat zoiets mogelijk was zeker ?)
Misschien snapt ge niet eens dat men geen wachtwoord wil controleren op een forumstructuur als men geen eenduidige gebruikersnaam heeft. Per slot van rekening is een forum niet hetzelfde als de kruispuntdatabank voor uw pensioen. Denk er maar eens diep over na, misschien komt ge er wel achter .. met tijd en boterhammen. .. en ga er gemakshalve maar beter niet van uit dat alle andere mensen minder slim zijn dan u ... 😠 't zou kunnen tegenvallen ! LOVL !!
... en zoals de filosoof Wittgenstein het zei "Waarvan men niet spreken kan, daarover zou men moeten zwijgen" 😃 djeezes !
Reputatie 2
Badge
Dan weet jij toch niet dat er mensen bestaan met dezelfde mamen zo stom ben je dan wel.En nu zal ik morgen melden aan een van de moderators dat ik hier geen REGULUS meer over de vloer wil zien komen;Want ik dacht dat je hier niemand mocht beledigen en jij doet dit hier meteen..

Aan de moderatoren op dit forum wil ik nogmaals melden eens alle berichten van deze Regulus te doorzoeken en hem desnoods hier van dit forum te gooien,want hij heeft mij vandaag al lastig gevallen.En deze week heb ik hem bij anderen ook al bezig gezien met zijn kwaadsprekerij.
....

Jij lijkt mij al niet zo een snuggere dan zal ik het voor jou eens even uit leggen.....


Sommigen hebben een bijzonder kort geheugen als het hun zo uitkomt ... of de pot en de ketel ... 😠
Reputatie 7
Badge +1
Het is wél zo, dat je vroeger wél je schermnaam kon aanpassen. Je ID hing toen aan je mailadres, wat ook meteen je login was. Ik vond dat toen wel handiger. Op twittrer kan je ook je schermnaam aanpassen?
Ja alles heeft zo zijn voor en nadelen zeker, nu is het je schermnaam en vroeger met mailadres dat je moest inloggen, natuurlijk is het ook niet gemakkelijk om je een schermnaam met een reeks cijfers achteraan ook niet altijd gemakkelijk te onthouden.
Reputatie 2
Badge
Ja alles heeft zo zijn voor en nadelen zeker, nu is het je schermnaam en vroeger met mailadres dat je moest inloggen, natuurlijk is het ook niet gemakkelijk om je een schermnaam met een reeks cijfers achteraan ook niet altijd gemakkelijk te onthouden.

Men zou het hier toch beter kunnen oplossen met gewoon zoals ik zeg een wacht of pass woord.Eenvoudiger kan het niet.En die Regulus begint me hier serieus te irriteren.Zijn hier in feite moderators op dit forum aanwezig en anders mogen jullie die namen wel eens geven.Want die gast ben ik liever kwijt dan rijk.
Reputatie 7
Badge +6
En die Regulus begint me hier serieus te irriteren. Zijn hier in feite moderators op dit forum aanwezig en anders mogen jullie die namen wel eens geven. Want die gast ben ik liever kwijt dan rijk.
Daniel 5,
laat het ons netjes en beleefd houden, wil je? Ik zie geen enkele reden momenteel om een forumlid te bannen. Hou het ook on topic. Bedankt.
Reputatie 2
Badge
Wim ik weet niet wie hier moderators zijn op dit forum.Maar ik heb al wel gemerkt dat Regulus mij hier regelmatig aanvalt.Niet enkel op deze tread maar hij deed het gisteren avond ook al op een andere.Deze week toen ik mij nog niet had aangemeld was hij al tegen anderen bezig,en heeft een zekere Bram een tread gewoon stop gezet.Dus is het toch hoog nodig dat tegenover zulke personen iets moet ondernomen worden.Want die voelt zich precies de koning te rijk.En zegt gewoon waar hij zin in heeft.Of het nu vloekt of niet.En dat word als hij het zegt allemaal toegelaten.Ik vind het niet meer normaal.Lang ben ik hier nog niet op dit forum maar als dat zo blijft met zulke kerels zal ik er ook niet lang op blijven als dit allemaal door jullie getolereerd wordt.
Reputatie 7
Badge +6
Bon. Ik sluit dit topic. De initiële vraag werd beantwoord.