Beste,
Mijn probleem is het volgende...
Ik heb mijn e-mailadres gebruikt (en skynet-provider) om een nieuwsbrief te sturen aan verschillende mensen, maar nu heeft wellicht iemand dit gemeld als "spam", terwijl het helemaal niet nom spam gaat 😞 Nu heb ik het probleem dat mijn e-mailadres afgesloten werd, en ik de boodschap krijg dat het gecontroleerd wordt op spam !
Wat kan ik doen om dit probleem te verhelpen, zodat ik mijn mailadres opnieuw kan gebruiken aub ?
Bedankt voor de hulp,
Veerle
Bladzijde 1 / 1
Hier werd ooit door Eva van Belgacom het volgende gepost :
Blijkbaar staat je ip-adres op de spam-blacklists.
zet eens uw modem 20sec zonder spanning en dan terug op.
Je kan mss eens zien of dit lukt !
Blijkbaar staat je ip-adres op de spam-blacklists.
zet eens uw modem 20sec zonder spanning en dan terug op.
Je kan mss eens zien of dit lukt !
OK, bedankt voor de hulp !
Gelukt !! :D
Veerle
Gelukt !! :D
Veerle
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.