Gazet van Antwerpen artikel over service Belgacom

  • 31 October 2013
  • 1 reactie
  • 258 Bekeken

Badge

In Gazet van Antwerpen ( website ) is een artikel te lezen over de service van Belgacom ....' tart elke verbeelding'.


Link:


http://www.gva.be/regio-antwerpen-noord/zandhoven/service-klantendienst-belgacom-tart-alle-verbeelding.aspx

1 reactie

Reputatie 7
Badge +1


Je leest hier soms ook van die verhalen op het forum. Maar mijn persoonlijke ervaring is anders. Via de Evadienst hier op het forum ben ik bijna altijd snel en efficiënt geholpen, zelfs foutieve facturatie werd correct en met de nodige compensatie rechtgezet. Ook via de 0800 22800 moet je inderdaad wat geluk hebben om een goede medewerker te krijgen die de juiste oplossingen biedt. Ook in de BCC's hangt het er ook van af welke medewerker je treft, maar meestal valt dat best mee. Vandaag nog was ik in een BCC in Deurne-Zuid om voor een kozijn een GSM abonnement Mobile Comfort 15 (oorspronkelijk 5€ p.maand gedurende 24 maanden, maar sedert 2 maanden tegen de volle prijs van 15€ voor 105 minuten of SMS'en) terug in een Pay&Go Easy om te zetten. De medewerker stelde echter een Mobile Start bis voor met 20 minuten of SMS'en (ruim voldoende voor mijn kozijn). Nochtans wordt dit type abonnement nergens op de website aangeboden! Een pluim dus voor deze medewerker!

Reageer