Skip to main content
Beantwoord

FriendsOfP (FOP)


Elsa
Wat kost het eigenlijk aan de klant die hulp vraagt aan huis, is dit per uur of vast bedrag ?
heeft een tijd gratis geweest maar ik denk dat dit voorbij is?
http://www.friendsofp.be/nl/friends-p-nodig

Beste antwoord door swimmer4

Dit is nog steeds gratis tot het einde van deze maand (januari)

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

6 reacties

Elsa
  • Auteur
  • 27742 reacties
  • 4 januari 2016
Is er ook een beschrijving te vinden voor wat de klant allemaal hulp aan huis kan vragen?

swimmer4
Forum|alt.badge.img+1
  • Motivator
  • 595 reacties
  • Antwoord
  • 4 januari 2016
Dit is nog steeds gratis tot het einde van deze maand (januari)


swimmer4
Forum|alt.badge.img+1
  • Motivator
  • 595 reacties
  • 4 januari 2016
Er is niet echt voor zover ik weer een beschrijving van welke hulp je allemaal kan vragen maar als het iets te maken heeft met tech zoals gsm, computer, gameconsole, tv, ... denk ik dat je de hulp van FriendsOfP kan inschakelen

Elsa
  • Auteur
  • 27742 reacties
  • 4 januari 2016
ok, bedankt voor de info Swimmer,
maar na deze gratis periode zijn er afspraken, wat er aan de klant zal aangerekend worden die hulp inroept?

swimmer4
Forum|alt.badge.img+1
  • Motivator
  • 595 reacties
  • 4 januari 2016
Ik denk dat ze er nog niet uit zijn hoeveel dit moet gaan kosten en ook niet in welke vorm per uur of per bezoek of ...

JSteurs
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 5 januari 2016
Hi Swimmer4 en Elsa! Ik ben Jan, Community Manager voor het Friends of P project.

Allereerst: momenteel bevinden we ons in testfase. Het enige wat we een klant vragen is het invullen van een enquête aan het eind van de service.

Een praktische beschrijving wat je kan vragen hebben we inderdaad niet. Met deze dienstverlening mikken we net op het soort problemen waarvoor je geen technicus kan/wil bellen: instellingen van je PC, smartphone, tablet of printer bijvoorbeeld. Maar evengoed het nakijken van het wifisignaal in huis omdat je twijfelt of de signaalversterker wel goed werkt. Momenteel luisteren we naar alle problemen i.v.m. technologie en zullen we die proberen op te lossen. Als na onze testperiode blijkt dat we ons beter focussen op één issue, dan zullen we dat in overweging nemen.

Als je nog vragen hebt: shoot!

Reageer