Beantwoord

Free wifi

  • 13 December 2017
  • 2 reacties
  • 198 Bekeken

Goeiedag, ik verblijf sinds zondag in Bulgarije en kan beschikken over wifi maar het lukt niet Dien ik iets te wijzigen in de instellingen ? Ik zit aan de limiet van surfen nu omdat ik geen gebruik kan maken van de wifi waar ik verblijf Na het invoeren van het wachtwoord kan ik geen verbindi g maken Nog nooit problemen gehad en nu wel
icon

Beste antwoord door ThomasP 14 December 2017, 09:17

Bekijk origineel

2 reacties

Via Fon hotspots zou dit moeten lukken, met je fon login en fon wachtwoord.
Reputatie 7
Badge +6
Hey Krimper en welkom op het Proximus forum.
Dat hangt af van op welke WiFI je wilt inloggen. Spreek je over de gratis FON WiFi of is het gewoon privé WiFi van de plaats waar je verblijft?
  • FON: Dit zit gratis inbegrepen bij je internet abonnement bij Proximus. Kijk even op deze pagina hoe je je FON moet gebruiken.
  • Privé WiFi: Je moet niets aanpassen op je GSM. Zet enkel je WiFi op je toestel aan, vraag naar de code van de WiFi als deze beveiligd is, verbind en surf! Soms kunnen privé open WiFi netwerken ook een toegang nodig hebben. Wanneer je dan verbinding maakt, zal je gerouteerd worden naar aan pagina waar je dan even moet inloggen zoals met FON. Bij problemen met privé WiFI netwerken kan je je best even laten helpen door de eigenaar van de WiFi (vb. ho(s)tel)

Reageer