'k weet niet wat er mee te doen,moet ik met deze e-mail naar de politie om klacht neer te leggen,of lossen jullie dit op
dit is de e-mail:
Proximus (veiligheid@mijndomein.nl)
Prioriteit Hoog
2/04/2016
veiligheid@mijndomein.nl
Is deze email onleesbaar? Open de online versie
Proximus
Uw domiciliëring van de maand februari is mislukt
Beste klant,
Proximus info: Onlangs heeft Proximus geprobeerd het factuurbedrag van €101,50 van uw Proximus-diensten te domiciliëren. Helaas is deze domiciliëring geweigerd door de bank met foutmelding:
[ISO MD01 – Machtiging is (nog) niet geregistreerd bij de bank van de debiteur]
Doordat de domiciliëring het bedrag niet van uw rekening kon afschrijven, verzoeken wij u te betalen via Bancontact/Mistercash door middel van onderstaande stappen. Het openstaande bedrag is momenteel €101,50 (inclusief kosten).
- Klik hier op: factuur betalen om het openstaande bedrag te voldoen via Bancontact/Mistercash, Sofort Banking
- Kies de juiste waarde van het bedrag
- Klik op het winkelmandje
- Voer daarna bij "Uw emailadres": proximus.193724@hotmail.com in
- Kies daarna de bank die u wilt gebruiken voor de betaling
Het bedrag zal worden verhoogd met buitengerechtelijke incassokosten ter hoogte van €145,50 indien het niet voor dinsdag 05 april 2016 is voldaan. Wij willen u erop attenderen dat bij een achterstallige betaling uw Proximis-abonnement kan worden geblokkeerd.
Bij voorbaat dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groeten,
Het Proximus-team
Beste antwoord door KoenN
Bekijk origineel