Skip to main content
Er zijn zoveel franse zenders maar versta geen woordt frans is het niet mogelijk die zenders met functie te voorzien om die nederlands of Engels te ondertitelen ?

Dat zou voor velen wel een nutige bijkomstigheid zijn. En misschien ook een prettige, dan word er misschien wat minder afgezaagd op dit forum.

van de week toch eens blij geweest met een waalse zender, met name RTL Club, heeft de match van Anderlecht live uitgezonden, in HD nog wel. en de vlaamse zenders zaten erbij en keken er naar.... geen voetbal , geen HD .... in de walen kan precies altijd iets meer

mvg

Spijtig datik het niet wist was nu ook niet thuis geloof ik.

belgacom zal wel paar miljoenen aan RTL gegeven hebben zodat RTL dit zeker konden uitzenden 😛 (Belgacom = RTL = maffia)

komende donderdag tonen ze de terugwedstrijd van standard, match van genk zal daar ook te zien zijn in hd (maar dan moet je er het frans commentaar wel bijnemen)

terugmatch van anderlecht komt op VOO, die hier niet te ontvangen is dus de vlamingen mogen op hun kin kloppen

mvg

Misschien vinden we onverwacht nog ergens iets.Maar nu met die extra voetbal bij belgacom ben ik al best tevreden + dat er op eurosport ook nog voetbal is.Dan wel voor -20 maar wat maakt het uit als je sommige ploegen vergelijkt van bij ons.

Over ondertiteling Franse zenders: dit zal moeilijk zijn, aangezien de zenders in kwestie zelf moeten investeren in ondertitelingen. Dit zou hen ook heel wat meer kosten. Daarnaast zullen die zenders dat niet doen vanwege het aantal kijkers dat niet hoog genoeg ligt in het buitenland of Vlaanderen. TV5 Monde kan wel ondertiteld worden in het Nederlands, alleen Belgacom geeft die speciale versie van TV5 Monde (met die ondertiteling) nog niet door.

Over het voetbal: op Club RTL HD kan je inderdaad terecht voor HD-wedstrijden, wat ook een veel beter beeld is dan op 2BE. Ik herinner me ook de recente tenniswedstrijden op Club RTL HD, dat was echt mooi om naar te zien qua beeldkwaliteit. Idem voor France 2 HD en de Tour de France. Helaas dat je bijna altijd moet kijken naar een Franstalige zender (af en toe naar Eurosport NL HD). Gelukkig is er nog wel Belgacom 11 Nl HD (met af en toe bugs).

Ben trouwens eens benieuwd of de Nederlandstalige versie van Eurosport 2 en Eurosport 2 HD er weldra zal komen bij Belgacom.

Mvg

Reageer