Fox tv

  • 30 October 2015
  • 16 reacties
  • 5676 Bekeken

Als grote fan van 'The bold and the beautyful' was ik in de wolken toen ik vorige week vernam dat mijn favoriete soap weer in Vlaanderen op het scherm te zien zou zijn, maar even groot was mijn ontgoocheling toen ik zag dat alleen Telenetabonnees hiervan konden genieten.


Zijn er onderhandelingen aan de gang tussen Fox tv en Proximus en zo ja, wanneer mogen we Fox tv op het scherm verwachten?


Er zijn duizenden en duizenden fans die hierop zitten te wachten!!!

This topic has been closed for comments

16 reacties

Dag Bernadette,
We weten dat veel mensen hier vraag naar doen maar helaas hebben we momenteel nog geen nieuws over of dit er al dan niet zal komen. Onze excuses hiervoor.
Met vriendelijke groeten,
Lesley
Goedenavond,


Ikzelf ben ook één van die fans van de serie ' mooi en meedogenloos'. Ik heb jullie antwoord op de vraag van Bernadette gelezen en ben wel heel ontgoocheld. Het moet toch mogelijk zijn dat de abonnees van proximus ook naar hun favoriete serie kunnen kijken;


Wij betalen toch ook onze bijdragen !!!


ik hoop dat er echt werk van gemaakt wordt en dank jullie alvast bij voorbaat om een inspanning te doen voor jullie trouwe klanten.


Met vriendelijke, groeten


Dit zal ik ook zeer welkom vinden.




Ze zenden op die fox ook het nieuwe seizoen van the walking dead op uit
Reputatie 7
Badge +6
Dat nu niet meer zal uitgezonden worden op Netflix natuurlijk.verdrietig


Als er geen 'franstalige tegenhanger' voor is, zal 'Fox' niet vlug op Proximus te zien zijn, vrees ik.
The walking dead blijft op netflix uiteraard.


Enigste probleem bij netflix is dat ze de laatste nieuwe seizoenen niet uitzenden van series. Dus dat wordt dan wss 1 of 2 jaar wachten... Al maar een geluk dat er nog alternatieve oplossingen zijn om onmiddelijk de nieuwe seizoenen te bekijken...
Reputatie 7
Badge +6
Dat was wat ik bedoelde: als je de beschikbare seizoenen hebt uitgekeken, blijf je wel heel lang op je honger zitten, als Netflix al de andere seizoenen mag uitzenden..
Ja vlug een telenetter worden is de boodschap.goede zenders en vele films voor 0€.
antwoord vandaag van medewerkers:



Momenteel zijn er helaas geen concrete afspraken met FOX rond uitzendrechten en is voorlopig niet beschikbaar bij ons

Om de12 uur kan ik nog eens op die rot pc.Zal blij zijn als de andere er is.Wel een leuk verjaardadsgeschenk van mijn vader.
Is er al vooruitgang in de onderhandelingen tussen Proximus en FOX ?
Reputatie 7
Badge +6
Op één maand zal er nog niet veel veranderd zijn, zeker.
Je probeert toch niet een zeker iemand weer naar dit forum te lokken?:P
Reputatie 7
Badge +6
antwoord vandaag van medewerkers:



Momenteel zijn er helaas geen concrete afspraken met FOX rond uitzendrechten en is voorlopig niet beschikbaar bij ons



Dat antwoord kreeg je dus een maand geleden.
Nee dat nu niet :-))) Maar ik ben een beetje allergisch geworden om iedere keer een nieuw topic op te starten over het zelfde thema, maar dat is dan weer een eigen mening.
NB: Er zijn er die mij nog veel meer achter mijn hoofd geslingerd hebben en zelf moreel via PB onder druk willen zetten hebben en die gaan ze hier niet van het forum schrappen wees maar gerust, dit heeft wel zo zijn voordeel dat je op den duur daar immuun voor wordt en zoals Sinjoor ook o.a. zegt "doe goed en kijk niet om" .
Wat een ander er ook moge denken want met iedereen rekening houden dar zullen ze bij Proximus zeker ook kunnen van meespreken ;-)).
@Marleen : "Momenteel zijn er helaas geen concrete afspraken met FOX rond uitzendrechten en is voorlopig niet beschikbaar bij ons"

Dit wil nog niet zeggen dat alle onderhandelingen gestopt zijn en dat wou ik van iemand van PX te weten komen.
Op Facebook wordt de vraag trouwens ook nog af en toe gesteld dus geïnteresseerden zijn er in ieder geval wel, maar van wakker liggen dat ga ik zeker niet doen 😉
Reputatie 6
Badge +2
Ik ga er ook niet van wakker liggen, als ik naar FOX wil kijken dan kan ik dat via Telenet, ik zeg wel "als" want momenteel zijn er voor mij geen interessante programma's die op die zender te zien zijn.