Foutmelding bij aanmelden voor Belgacom TV op PC

  • 19 April 2011
  • 10 reacties
  • 500 Bekeken

Ik probeer de laatste paar dagen mij aan te melden voor de Belgacom TV op PC beta maar krijg telkens een error nadat ik op confirm druk.



Hierna krijg ik het volgende:

Heb dit ondertussen getest op Firefox, Google Chrome and IE8 (allemaal dezelfde error maar met een andere referentie) Iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

10 reacties

hier is dit hyet zelfde probleem die ik ook heb Onbeslist best lastig als je ongeduldig bent naar nieuwe dingen

heeft u al enige software gedownload?

Nee, als ik mij niet vergis krijg ik die optie pas na deze stap (dat is toch wat ik heb kunnen vinden online).
ja dat dacht ik ook.

volgens een persoon zou je hier http://192.168.1.1/

moeten controlleren welke firmware je hebt enzo


Geen VLAN30
bij mij staat de VLAN30 er ondertussen wel bij hardware version staat bij mij op 1
Aan iedereen,

Momenteel is er een probleem met de aanvraag van TV on PC via e-Services. Dit werd al geëscaleerd naar de betrokken teams zodat dit kan worden opgelost.

Met vriendelijke groeten,

Eva.
ok thx eva om dit te melden,hopelijk krijgen ze dit snel inorde het zou een leuke toepassing zijn.
en bij mij geeft die aan dat die de modem niet vind en is toch aangesloten aan de pc met kabel anders zou ik toch geen internet hebben? wie kan er mij helpen ik geraak hier niet uit ik heb al paar keer voor gebeld naar belgacom maar die kunnen mij ook al niet helpen heb al ondertussen een nieuwe modem gekregen en nog geeft die aan dat ik niet verbonden ben met de modem


mvg

roger
Deze avond nog is getest. Alles werkt en ik ben nu TV aan het zien!
@ManuelG:

Ik heb al geactiveerd, alles inkl. FW 040 is goed - tv gaat. Maar waar vind ik de Media-Manager-software? In de e-Services wordt de download niet aangeboden.

Reageer