Skip to main content

foutmelding

  • 29 november 2011
  • 2 reacties
  • 750 Bekeken

sinds gisteren 28/11 rond 17 uur en nu nog steeds 29/11 11.20 krijg ik de foutmelding op mijn scherm: "Systeem tijdelijk onbeschikbaar . Bij blijvend probleem contacteer Belgacom" . Ik heb Belgacom gecontacteerd via e-mail , gisteren reeds, maar heb tot op heden nog geen antwoord ontvangen .

2 reacties

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Legend
  • 6492 reacties
  • 29 november 2011
Best de modem eens te resetten. Eerst eens af te zetten en trerug op te zetten. Als dat niet helpt, een factory reset van de modem doen.

http://192.168.1.1/

onder "advanced setting/maintenance"

Dat duurt wel even en daarna je Wifi terug instellen (Wap-beveiliging) als je die gebruikte, anders terug uitschakelen.

Als alle lichtjes terug normaal branden, best ook nog de decoder eens terug opstarten (10sec uit en terug in stroom).

  • Motivator
  • 5094 reacties
  • 29 november 2011
als bovenstaande niet werkt zou ik belgacom toch per telefoon contacteren op de 0800 22 700 - zal wel sneller gaan dan via de mail

mvg