Foutieve informatie over factuur/domciliëring

  • 22 April 2017
  • 1 reactie
  • 93 Bekeken

Volgende problemen die mij richting overstap sturen:

1) foute informatie medewerkers: Afgelopen maand kreeg ik in het buitenland een sms met de melding mijn factuur te betalen. Ik had echter een domiciliëring aangevraagd, en mij werd verzekers dat dit allemaal in orde was en dat ik geen manuele overschrijving meer moest doen
Bijzonder vervelend om zo een sms te krijgen (stijl: "binnen 5 dagen betalen of alle diensten worden stopgezet") aangezien ik al het mogelijke had gedaan om dit te vermijden in het buitenland (moeilijke, betalende en onveilige internetconnectie). Bovendien had ik er op voorhand nog eens expliciet naar gevraagd (zie Facebook gesprek hieronder). Ik vroeg nadien om dit als klacht in te dienen, maar werd gewoon genegeerd.

2) reeds lang problemen met inloggen MyProximus, waardoor ik facturen niet kan openen of verbruik/betalingen opvolgen. Onlangs heel even opgelost geweest, maar functioneert alweer niet. =zou ook handig geweest zijn om contract op te volgen (zit nu met een 5 euro duurder abonnement wegens koppel met toestel, maar contract loopt af; een spontane melding zou ook gewaardeerd geweest zijn)

Geen enkele appreciatie of geste vanuit de klantendienst medewerkers.

Gesprek Facebook:
Medewerker: Je domiciliëring is ondertussen inderdaad al in orde. Je zal dit ook zo zien aangegeven op je volgende facturen. Groetjes,Lorentz.
Ik: Dank voor antwoord. Dus voor alle duidelijkheid: er is geen openstaande factuur die ik nog manueel moet betalen? Vrgr
Medewerker: Neen; er is geen openstaande factuur meer. Mvg, Freya

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Kan je ons je klantgegevens doorsturen via een privé bericht?
Via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Zo kan ik nakijken of dat er een openstaand bedrag was bij de aanmaak van je domiciliëring.

Reageer