Skip to main content
Beantwoord

Foutieve GSM nummer in communicatie-instellingen

  • February 17, 2016
  • 3 reacties
  • 165 Bekeken

Reeds meermaals via helpdesk, proximus winkel en 2 klachten de laatste 14 dagen geprobeerd om in "My Proximus" - nuttige links - mijn contactgegevens - Communicatie instellingen onder GSM het nummer te laten veranderen voor de officiële Proximus-communicatie. Dit is me nog steeds niet gelukt. Als ik het zelf probeer te wijzigen krijg ik steeds de melding "er is een fout gebeurd. Gelieve later opnieuw te proberen". Dit is zo al maanden. Ook via helpdesk is het niet te veranderen alhoewel ze zeggen dat het in orde is. Geduld begint stilaan op te geraken. Wie kan dit veranderen ???? Ook bij e-mail moet er een adres verwijderd worden wat ook niet gaat.

Beste antwoord door Elsa

Je kan het ook nog eens via -> Het Proximus Team laten nakijken
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Elsa
  • Antwoord
  • February 17, 2016
Je kan het ook nog eens via -> Het Proximus Team laten nakijken

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 18, 2016
Bedankt. Na vele maanden, verscheidene telefoons naar helpdesk, bezoeken aan telefoonwinkel eindelijk opgelost via link van Elsa.

Elsa
  • February 18, 2016
Zonder dank, graag gedaan en blij te horen dat het uiteindelijk opgelost werd.