Beantwoord
Foutieve GSM nummer in communicatie-instellingen
Reeds meermaals via helpdesk, proximus winkel en 2 klachten de laatste 14 dagen geprobeerd om in "My Proximus" - nuttige links - mijn contactgegevens - Communicatie instellingen onder GSM het nummer te laten veranderen voor de officiële Proximus-communicatie. Dit is me nog steeds niet gelukt. Als ik het zelf probeer te wijzigen krijg ik steeds de melding "er is een fout gebeurd. Gelieve later opnieuw te proberen". Dit is zo al maanden. Ook via helpdesk is het niet te veranderen alhoewel ze zeggen dat het in orde is. Geduld begint stilaan op te geraken. Wie kan dit veranderen ???? Ook bij e-mail moet er een adres verwijderd worden wat ook niet gaat.
Beste antwoord door Elsa
Je kan het ook nog eens via -> Het Proximus Team laten nakijken
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.