Beste,
sinds de activatie van ons pack in juni 2015 gebeurt er een foutieve facturatie van onze telefoonlijn. Wij hebben happy time XL (waardoor wij op weekdagen voor 9u en na 17u gratis bellen, tijdens het weekend gratis bellen en dit naar nationale en internationale vaste lijnen) maar dit is blijkbaar niet geactiveerd.
Ik heb hier reeds meerdere malen voor telefonisch contact met jullie opgenomen. De laatste keer was begin december waarin er mij bevestigd werd dat er een fout in jullie systeem zat en dat dit onmiddellijk recht gezet zou worden met een creditnota die terugblikte over de volledige periode van ons pack.
Wij hebben echter vandaag het genoegen gehad jullie volgende factuur te mogen ontvangen waar er geen (!) creditnota bij zit en waar er opnieuw een foutieve facturatie is van 5,55 EUR op een totaal bedrag van 6,14 EUR. (???)
Graag bij deze de registratie van nog een klacht en mijn uitdrukkelijke vraag via dit openbare kanaal om dit nu toch liever gisteren dan vandaag in orde te brengen...
Met vriendelijke groet,
Jullie trouwe klant (+10 jaar),
Thomas
Beantwoord
Foutieve facturatie telefoonlijn
Beste antwoord door Joel M
Thomas_025 schreef:
Beste,
sinds de activatie van ons pack in juni 2015 gebeurt er een foutieve facturatie van onze telefoonlijn. Wij hebben happy time XL (waardoor wij op weekdagen voor 9u en na 17u gratis bellen, tijdens het weekend gratis bellen en dit naar nationale en internationale vaste lijnen) maar dit is blijkbaar niet geactiveerd.
Ik heb hier reeds meerdere malen voor telefonisch contact met jullie opgenomen. De laatste keer was begin december waarin er mij bevestigd werd dat er een fout in jullie systeem zat en dat dit onmiddellijk recht gezet zou worden met een creditnota die terugblikte over de volledige periode van ons pack.
Wij hebben echter vandaag het genoegen gehad jullie volgende factuur te mogen ontvangen waar er geen (!) creditnota bij zit en waar er opnieuw een foutieve facturatie is van 5,55 EUR op een totaal bedrag van 6,14 EUR. (???)
Graag bij deze de registratie van nog een klacht en mijn uitdrukkelijke vraag via dit openbare kanaal om dit nu toch liever gisteren dan vandaag in orde te brengen...
Met vriendelijke groet,
Jullie trouwe klant (+10 jaar),
Thomas
sinds de activatie van ons pack in juni 2015 gebeurt er een foutieve facturatie van onze telefoonlijn. Wij hebben happy time XL (waardoor wij op weekdagen voor 9u en na 17u gratis bellen, tijdens het weekend gratis bellen en dit naar nationale en internationale vaste lijnen) maar dit is blijkbaar niet geactiveerd.
Ik heb hier reeds meerdere malen voor telefonisch contact met jullie opgenomen. De laatste keer was begin december waarin er mij bevestigd werd dat er een fout in jullie systeem zat en dat dit onmiddellijk recht gezet zou worden met een creditnota die terugblikte over de volledige periode van ons pack.
Wij hebben echter vandaag het genoegen gehad jullie volgende factuur te mogen ontvangen waar er geen (!) creditnota bij zit en waar er opnieuw een foutieve facturatie is van 5,55 EUR op een totaal bedrag van 6,14 EUR. (???)
Graag bij deze de registratie van nog een klacht en mijn uitdrukkelijke vraag via dit openbare kanaal om dit nu toch liever gisteren dan vandaag in orde te brengen...
Met vriendelijke groet,
Jullie trouwe klant (+10 jaar),
Thomas
Beste Thomas_025,
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, factuurnr)bezorgen.
Dan kijk ik het even na voor u.
Alvast onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.