Afgelopen zaterdag ontving ik mijn factuur voor de periode maart/april. Dit was ongewoon hoog, waarop ik telefonisch contact nam. Er bleek een fout te zitten mijn mobiel internet verbruik. Er zou een creditnota gemaakt worden en die mocht ik dan verrekenen met de volgende factuur, maar eerst moet ik wel de volledige (foutieve) factuur betalen. Excuseer??? Het gaat hier over een fout van >100€!!!
Ik heb vandaag teruggebeld met een andere medewerker en die zegt hetzelfde. Dat is hun beleid... ik zou kunnen proberen enkel het bedrag te betalen zonder het foutieve deel, maar daar zouden extra kosten aan kunnen verbonden worden.
Dit kan toch zomaar niet!?!
Bladzijde 1 / 1
Beste Cindy, helaas gebeuren rechtzetting steeds op de volgende factuur. Hier kunnen we helaas niets aan veranderen. U mag inderdaad wel enkel het bedrag betalen dat u verschuldigd bent. Het resterend bedrag wordt dan automatisch weggeboekt bij uitgave van de nieuwe factuur. Ik zal een uitstel toekennen om bijkomende kosten te vermijden, kan je hiervoor het betrokken klantennummer bezorgen? Groetjes Freya
Dag Freya,
Bedankt voor uw antwoord. Het gaat om klantnummer 26904575.
Alvast bedankt!
Mvg
Cindy
Bedankt voor uw antwoord. Het gaat om klantnummer 26904575.
Alvast bedankt!
Mvg
Cindy
Beste Cindy, het nodige werd hiervoor gedaan. Groetjes Freya
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.