Beste Proximus,
Bij het bestellen van Proximus Familus pack hebben jullie een fout gemaakt en mijn Familus pack op een oude adres van mij geactiveerd. Ik heb denk ik 7 keer gebeld naar de klantendienst om dit te melden. Ondertussen heb ik wel mijn Familus pack op het juiste adres, maar in MyProximus zie ik 2 Familus packs staan, 1 op het juiste adres, en 1 op die oude adres. Voor dit heb ik ook verschillende keren gebeld om te melden dat het nog altijd onder MyProximus staat.
Nu zie ik bij mijn eerste factuur, dat ik aangerekend word voor 2 Familus packs?! Sorry voor mijn frustratie, maar hoe is dit echt mogelijk?? Ik heb zoals al gezegd 7 keer gebeld naar de klantendienst om dit fout te melden.
Kan dit uiteindelijk in orde gebracht worden en mijn factuur aangepast worden aub?
Met vriendelijke groeten,
Andreas Ball
Bladzijde 1 / 1
Dit is nu in orde gebracht via privé bericht.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.